M&K+Påsan <3 Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Hvem var invitert? Hvor mange barn og voksne. Hva spiste dere, klokkeslett osv? Håpet det skulle bli fint vær å vi kunne være ute og grillet, men kjipt å ta sjangsen på det da. han fyller i mai.
It's all about me Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Vi feiret den i Florida med gjester fra Norge, Sverige, Danmark og Hellas. Var helt knall, men vanskelig å kopiere i en fei dessverre, he he. Og ja, været var fint ja )
mayaya Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Vi hadde en dag med barneselskap og en med familie. Dag 1: Inviterte våre venner med småbarn, podens søskenbarn og en tremenning. Kl 15 Spiste pølser, gele, muffins og sjokoladekake Dag 2: Inviterte podens besteforeldre, oldeforeldre, ei gammeltante og min søster med familie (siden de har voksne barn) Kl 15 Spiste kaker
M&K+Påsan <3 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 Vi har ikke så mange venner med barn, men litt i familien. Men føler det blir så mange da, siden jeg føler jeg ikke kan dele det opp ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå