Gå til innhold

*host* Jan-Thomas på god morgen Norge. huffda :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette tar bare mer og mer av :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det var iallfall ikke play back, ha ha ha.

Hadde det ikke vært for en god sak så hadde jeg ledd hele veien til søplekassa.

Skrevet

Ah det hadde ikke jeg fått med meg. hehe ja da får det være greit.

Hva den mannen får seg til å gjøre ;D hehe

Skrevet

Det er så pinlig! Jeg blir helt flau jeg... Måtte finne på noe annet de minuttene han dreit seg ut. Stakkars. Han bør beskyttes mot seg selv. Enda godt det er for en god sak sier jeg bare... Fniiis...

Skrevet

hehe godt jeg har flere kanaler :)

Skrevet

syns han er litt tøff og jeg....

han har jo sagt at han visste om at det ville bli slakt av singelen....MEN....all PR er god PR!!! Han har også sagt at han ikke kan synge!!!

Og alle intektene av sangen går jo til kreftforeningen. Han er jo med på å sette søkelyset mot foreningen så da syns jeg det er bare fint.

Skrevet

hehe, jeg fulgte ikke med så det var jeg ikke klar over. Men det er jo bra han innser det da ;D

hehe

Allikevel en dårlig sang ;D

Skrevet

Man ser hva som skjer så fort noen tar et steg utenfor "boksen av normaliteten".

Er bare bra å ikke være like andre, og tørre å gjøre noe annet.

Ja han er kanskje ikke den typiske mannen i gata, men det gjør han bare fargerik. Flott han tør å stå for det selv også.

Alt for mange grå mus som følger strømmen.

Så ikke programmet selv, men regner med han har framført sangen han har spilt inn til inntekt for kreftsaken.

Skrevet

Synes det er så morsomt at han skal adoptere jeg!

Nå har han jo "adoptert" en 19 årig klone av seg selv allerede:p *fnis*

(sterke meninger i DB)

Gjest amandine
Skrevet

God sak og god sak...Hadde han vært så opptatt av saken kunne han vel bare donert penger...men da hadde han selvfølgelig ikke fått så mye oppmerksomhet... Og vil man støtte kreftforeningen kan man gjøre det direkte uten å støtte Jan Thomas!

Skrevet

It aint over until the fat lady sings ;-p

Det gikk til en god sak, så da må man bare stå der og drite seg ut for min del.

Skrevet

amandine, hva i all verden er DET for noe å skrive da? Kreftsaken er jo en enormt bra sak!! Og greia er jo ikke at han donerer sine penger, men at han får masse oppmerksomhet fra masse mennesker, som videre gir penger til Kreftsaken. Det er jo flott, samme om han synger dårlig?

Og man støtter ikke JT ved å kjøpe singelen, han gir nemlig HELE overskuddet.

Skrevet

Jeg digger sterke meninger i dagbladet *ler*

Skrevet

Signerer mayaya!

Pluss at jeg synes Jan Thomas er HÆRLIG! :-) En type som går mot strømmen, og er "seg sjæl"!

Janteloven er sterk i Norge, se bare her inne - synes han er flott som tør å stikke seg frem - og det gjør han uten å tråkke noen på tærne. Tror aldri jeg har hørt at han har sagt noe negativt om noen! Det er det ikke mange som kan skryte av...

Skrevet

Vet dere hva jenter....jeg digger JT jeg....selv om han ikke kan synge... Knalltøft av ham og fyren har absolutt selvironi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...