hildri Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 sitter med positiv test i hånden, er helt sjokka!!!
Gjest Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 oj!!!! så flott!!!! masse lykke til videre... kose dere masse med den voksende magen=)
Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Gratulerer så masse masse til deg! Håper du får et fantastisk svangerskap!!!
Singelmamma og banden Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 GRATULERER!!! Så utrolig flott for dere! Håper vi sees på 1.trimester snart ;-) Også lyst på spire :-)
monkri mamma til 4 Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Gratulerer så mye. kos deg masse og nyt d. klem. :-)
Cybele Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 HURRA!!!!!! Men, nå må du fortelle oss alt;)¨ Hadde du symptomer (merkbart ømme bryster, etc)? Hva gjorde du annerledes denne pp og hvor lenge har du prøvd? HURRA!!!!!!!!!!!! JULEGAVE til deg;)
TogT Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 GRATULERER så veldig mye!!! kos deg med svangerskapet. Veldig glad på dine vegne
hildri Skrevet 3. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2009 Denne gangen har jeg faktisk slappet helt av med baby lagingen. jeg er småkvalm me har hele tiden trodd jeg innbilte meg det. har vært kvalm etc alle de forrige periodene også. har prøvd aktivt siden august 08. var ditt lei folk som bare sa jeg skulle slappe av så ble jeg gravid, men det stemte faktisk!!! Hadde egentlig kunnet tenkt meg å vente til januar/februar nå siden det er litt kjipt med jula, men er sååå utroilig glad. Har verken tatt hostesaft eller noen ting....og min mann fikk påvist redusert kvalitet 2 uker siden så jeg hadde INGEN forhåpninger. Tenkte vi måtte gå den kronglete veien med mer utredning og kanskje til og med IVF, Men nå slipper vi alt sammen. Riktig god påske til dere alle. jeg håper det klaffer for dere snart!!! Det er håp for alle!!! Så mitt beste tips er å nyte sola og hverandre i påsken og ha masse sex!!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Gratulerer sååå mye!!!! Hadde en god følelse når du lurte på om du skulle teste eller ikke =) Ønsker deg lykke til i svangerskapet, håper alt går bra!!! Stoooor klem fra
Lotta2010x2012 Skrevet 3. april 2009 #11 Skrevet 3. april 2009 Så koselig å høre! Gratulerer så mye:D Samboeren har også redusert kvalitet, så da får jeg litt mer håp for oss også! Kos deg masse i påsken, og i tiden fremover=)
FrøkenSprøken Skrevet 3. april 2009 #12 Skrevet 3. april 2009 Gratulerer så mye, og så hyggelig å høre! Spesielt når dere har prøvd så lenge. Har du fortalt det til mannen din enda da?
Musemor med tre søte små Skrevet 3. april 2009 #13 Skrevet 3. april 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet
attpåklattimagen:-) Skrevet 3. april 2009 #14 Skrevet 3. april 2009 Gratulerer sååååååååååå mye. Lykke til videre!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 3. april 2009 #16 Skrevet 3. april 2009 Gratulerer så masse Kosa deg videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå