Gjest Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 fy faen!! Ble skikkelig forbanna!!!!! Må bare få et ut... Ho har selvfølgelig ikke så mnge felles venner med meg, men allikevel!!! Er ikke mer enn 5+6 i dag! Ble skikkelig lei meg jeg... ga ho streng beskjed om å ikk fortelle det til så veldig mange... Ho er bare 17 år da, men ho bør vel skjønne såpass???? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH!!!! *SINNA* Ville ikke at alle skulle få vite det ennå jeg.... har ikke fortalt det på jobben ennå engang, og så skriver ho: "Jeg skal bli tante"! Er det mulig???????????
maizi Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Så utrolig kjipt!!!!!! Sånnbe ting sprer seg jo så raskt også. Går det ikke an å fjerne det da? Skjønner du blir sint:(
Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 jo går ann å fjerne det.. ho hr fått streng beskjed... så nå venter jeg i spenning på at det forsvinner!
spire<3<3 Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 17 år er gammelt nok til å skjønne når man ikke skal snakke om ting... Lillesøsteren min er på samme alder og fikk vite det først av alle. Ho ringer meg stadig og lurer på når ho kan slippe å holde kjeft om det, men inntil jeg sier det er greit, lar ho være å dele det med andre... Dårlig gjort av søsteren din... Får håpe ho fjerner det litt fort?!
to bøllefrø Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 utrolig dårlig gjort!! forstår jo at hun er nok velig stolt,men respektløst synes jeg. Mine småsøstre er 12 og 13 år og sa ingenting til noen før i uke 12 når jeg sa det var greit. men skal kunne stole på nærmeste familie at de ikke sier noe før du vil også facebook??!! Men stakkars søsteren din er nok bare så stolt at hun vil fortelle det til hele verden
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Åh, så kjipt! Men det er vel som flere sier fordi hun er stolt. Men dette er en så stor nyhet at man gjerne vil fortelle det selv når tiden er inne for det og facebook til lillesøster er vel neppe måten du hadde tenkt å informere om det på. Huff! Stakkars deg. Den eldste onkelungen vår var på overnattingsbesøk til deler av familien som er veldig nære, men som allikevel ikke skulle fått vite det enda. Og det resulterte i at han fortalte at jeg hadde baby i magen. Så da ble vi jo oppringt og spurt om det er fleip eller fakta også. Da var det jo ikke så lett å lure seg unna. Skjønner jo at det er lett å forsnakke seg for andre også, men tror ikke familie og venner tenker på at det er minst like vanskelig for oss å ikke si det til noen før vi er klare for det.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 ja ho var bare veldig stolt, og så hadde ho misforstått hva jg hadde sagt... trodde jeg var klar jeg men... ho har fått fjerna det nå ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå