Fallerifallera Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Har lett litt på et par lokale butikker, men ikke funnet noe. Vår snart to år gamle gutt våkner nesten hver natt av at han tisser igjennom. Han drikker generelt mye vann, er veldig varm (har han fra pappan), og særlig nå når han er mye syk. Så er det noen som vet om noen bleier som kan være ok om natta? (Per i dag bruker vi coop sine både natt og dag).
mamarama og lille banan Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 hva med å prøve en størrelse større enn den dere bruker på dagen?
Fallerifallera Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 Vi har prøvd det, men virker ikke som de tar noe mer egentlig? Prøvde xl i coop sine da.
mamarama og lille banan Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 hmmm, jeg har i hvert fall ikke hørt om nattbleier. har dere prøvd andre merker da? jeg synes Libero sine har god oppsugingsevne.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Enig med mamarama. Vi har bare god erfaring med Libero sine.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 tror jeg ville prøvd et annent merke...libero sine har vi ikke problemer med i alle fall. Mener de vanlige, ikke upandgo, er de beste sånn sett.
Fallerifallera Skrevet 3. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2009 Tusen takk, da skal vi prøve det! Minst mulig oppvåkning om natta er fint.
mamma til fire små Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 2 1/2 åringen min har også alltid tisset masse igjennom på natta. fungerer bra med libero trusebleie str 6 til han ihverfall. vi bruker også annet merke i tape bleier. men synes libero er best på natta.
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 Pampers Extra Dry er veldig bra om natten.
Fallerifallera Skrevet 3. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. april 2009 Takk for svar! Skal ut og kjøpe etterpå og krysser fingrene!
Gjest Skrevet 3. april 2009 #11 Skrevet 3. april 2009 Har bare hørt om nattbleier til større barn som de selger på apoteket. Men de er ikke beregnet til det formålet. (De er til barn som tisser på seg, og en kan få de på blå resept. Derfor står det "kontakt legen din" i annonsene de har i ulike barnemagasiner!) Jeg ville prøvd å gått opp en str eller byttet bleiemerke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå