Gå til innhold

Haha, da ble jeg kvitt det dumme teppet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt "hvitt" teppe under salongbordet. Etter 3 år så var det mer gråbrunt... Har vært så irritert på det teppet lenge og hatt lyst til å kaste det, men ikke fått meg til det. I dag morges så hadde lillegutt på 2,5 till full bleie fra før når han satt seg på huk i stua og bæsja, med det resultat at det tøyt ut på sidene av bleia og landa i noen halvbløte hauger på stueteppet.

Da fikk jeg endelig hivi ut teppet mens gutten satt i dusjen:)

Tusen takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen runder med yoghurt og biola i sofaen gjør også underverker for "prioriteringen" her i huset *glede seg til ny sofa i løpet av året*

:oDDD

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hehe, godt disse ungene kan "brukes" til noe fornuftig innimellom=)

Her skal jeg kaste ut teppet, som er 6 mnd gammelt, med god samvittighet. Det kosta 299 kroner på ikea, så jeg skal kjøpe nytt. Det er nemlig full i nedtråkka banan, saft og (etter et uhell i går kveld) rød neglelakk. Bye bye stygge teppe! =)

Skrevet

Vi har skinnsofa vi da, så den blir jeg ikke kvitt med det første, men kanskje jeg skal be han klarte titt i seksjonen? Den er jeg ikke noe glad i :D

Skrevet

Var et fra ikea til 299 dette også. Dummeteppet. Var fint når det var nytt da. Jeg vil ikke ha noe teppe jeg da. Har så bitteliten stue at det blir litt om vi fårse littegrann gulv.

Rød neglelakk funker på det meste. *notere*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...