Liljekonvall<3 Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Er i dag 10 dager over termin, men har egentlig gitt opp håpet om at gutten kommer av seg selv. Har vært mye plaget av falske rier i over 4 uker, men i dag har ting vært litt anderledes.. Jeg kjenner ikke igjen disse smertene på noen måte. Livmoren trekker seg som vanlig sammen, men det gjør ikke spesielt vondt i magen. Smertene sitter mer som et belte nå, i korsryggen og forann, ved buksekanten på en måte. Også i "trekanten", rundt skambeinet der.. Smertene er mer stikkende/sviende, sammen med menssmerter, og det er nesten UMULIG å sitte. Det har holdt på sånn her siden kl 05 i dag, og kommer ca hvert 10. minutt så regelmessige er de også. Tør ikke å tro at det er noe på gang da jeg har blitt lurt så mange ganger, men jeg må jo si at jeg stusser litt siden alt er så anderledes enn det har vært. Er det noen som kjenner seg igjen i dette?
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 jeg hadde de samme smertene for snart tre uker siden.trodde heller ikke det var noe på gang.og ventet i et døgn.ringte da til føden,kom inn for sjekk og da hadde jeg 6 cm åpning og fødselen var igang.hadde jeg vært deg så hadde jeg begynt å ta tiden på de og se de an.og ringt til føden for å få en sjekk.lykke til.
Maia&Mathias <3 Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Så spennende!!!! Håper det er rier for din del!!!! Hold oss oppdatert da hvis du kan - forresten så kan det jo være at neste gang du kommer på her så har du født!!! Masse lykke til!!
SokkeLaila Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 ..finnes jo mange som har rier uten å ha noe vondt i magen -KUN korsryggen..! Så dette kan jo fint være dine rier! Håper det for din skyld!
Tickford Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Hihi...høres ut som rier dette her! :-) Jeg fødte 19. februar i år og skjønte ikke att fødselen var igang...men jeg opplevde det på samme måte som du beskriver.. :-) Mensensmerter... Jeg skjønte det var rier da det dro seg på når jeg var ute og gikk og roet seg ned noe når jeg la meg ned eller satt.. :-) Lykke til!! :-) Får håpe du er igang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå