Mor&barn Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Du kan jo prøve med reisesyketabeletter. Prostafen er det det de heter da tro? Ellers er det lite som hjelper desverre. Ta ting i ditt tempo. Vann er jo godt. Hilsen en som spydde daglig i 7 måneder.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Jeg vet ei som ble helt fin etter hjelp fra en homeopat:) Hun hadde vært segeliggende i 7 uker, og fikk noe med homeopaten. Dagen etter var hun oppe:) Eller akupunktur? Bilsyketabletter, Postafen? Spise litt før en står opp skal hjelpe. Ha noen kjeks og litt drikke på nattbordet til dette formålet.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Kjøp sea-band på apoteket. Det er et akupunktur-armbånd som visstnok skal hjelpe i følge min søster.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Seaband hjelper ikke pure snake oil..... waste of money
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Seaband hjelper ihvertfall ute på sjøen.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Ingenting hjalp for meg, så gikk kjempedårlig og spydde utallige gang daglig nesten hele svangerskapet. Brukte ikke medikamenter da, synes ikke noe om det når man er gravid, men det vare jo bare mitt valg. Neste gang skal jeg teste akupunktur, det var jeg ikke istand til å prøve ved første, men nå som jeg har et barn fra før må jeg bare prøve alt jeg kan for å kunne fungere sånn passe ihverfall! god bedring, vet hvordan det føles:-(
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 ingefærøl (brus, dahl bryggeri tror jeg)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Grønne epler! Har aldri spist så mange grønne epler i mitt liv som i mitt første svangerskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå