engajente Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Lurte litt på om vi skal på 2-årsdagen til guttungen invitere familie og venner som har barn til lunch istedenfor det "vanlige" kakeselskapet. Tenkte da å servere grove vafler og frukt. sånn fra kl 10-11 til kl 13. Noen tanker??
cherry coke Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Bursdagslunch hørtes ut som en god idè=) Men tror jeg ville ha laget kake også til kaffen...
mayaya Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Høres fint ut Men hva er bursdag uten en kake med lys? Ville nok hatt det i tillegg
Himmel og hav Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Jeg synes 10-11 tida var veldig tidlig. Jeg ville heller ha forskøvet det litt og invitert f. eks kl 12, og kanskje hatt litt mettende å spise også, f. eks smurte rundstykker, pizzasnurrer el.
It's all about me Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Du kan jo kompinere vafler og kake. Da vi var i utlandet på 2-årsdagen til eldstemann lagde vi vaffelkake. Han har cøliaki og vi fikk ikke tak i alle spesialvarene vi trengte, så da stekte vi vafler, la de i lag med krem mellom, krem på toppen og lys som vanlig, he he.
It's all about me Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Ja og frisk frukt på noen av lagen også da selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå