Gå til innhold

Hva tenker dere om bursdagslunch??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte litt på om vi skal på 2-årsdagen til guttungen invitere familie og venner som har barn til lunch istedenfor det "vanlige" kakeselskapet.

 

Tenkte da å servere grove vafler og frukt. sånn fra kl 10-11 til kl 13.

 

Noen tanker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bursdagslunch hørtes ut som en god idè=) Men tror jeg ville ha laget kake også til kaffen...

Skrevet

Høres fint ut :) Men hva er bursdag uten en kake med lys? Ville nok hatt det i tillegg ;)

Skrevet

OK, kake med lys er notert :)

takk

Skrevet

Jeg synes 10-11 tida var veldig tidlig. Jeg ville heller ha forskøvet det litt og invitert f. eks kl 12, og kanskje hatt litt mettende å spise også, f. eks smurte rundstykker, pizzasnurrer el.

Skrevet

Du kan jo kompinere vafler og kake.

 

Da vi var i utlandet på 2-årsdagen til eldstemann lagde vi vaffelkake. Han har cøliaki og vi fikk ikke tak i alle spesialvarene vi trengte, så da stekte vi vafler, la de i lag med krem mellom, krem på toppen og lys som vanlig, he he.

Skrevet

Ja og frisk frukt på noen av lagen også da selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...