Gå til innhold

Kvinnedoktor i Tønsberg, noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 3d ultralyd der den 16 april, da er jeg 26+1, og lurer på om noen har vært der rundt samme tid? Og hvordan opplevelsen ble for dere?? Hørt mye forskjellig om 3d ultralyd, mange som blir veldig skuffet, og mange som mener det er det koseligste de har gjort..

Litt gøy å vite om noen har vært der, og med erfaringer fra akkurat den klinikken ;) *andre kan selvfølgelig også svare om hvordan dems 3d ultralyd var* ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke selv vært der, men har mange venninner som har vært der. Enda har jeg til gode å høre om noen som er misfornøyde:o) de tar seg visstnok veldig god tid, og er veldig dyktige der...

Kose deg med 3d ul.

:o)

Skrevet

Jeg har vært der to ganger, en gang på tidlig ultralyd i uke 12, og en gang på 3D i uke 28. Jeg har vært superfornøyd begge gangene, utrolig hyggelig mann, og ikke minst dyktig på det han driver med. Slappet veldig godt av, og hadde en veldig koselig stund med sambo og baby i magen:) Og dvden du får med fikk hvertfall meg til å felle en tåre eller to etterpå, veldig rørende, spesielt siden det er første barnet. For oss var det hvertfall veldig verdt det!

Skrevet

Jeg har vært på ul der i uke 13, og var kjempefornøyd! Flink og hyggelig lege, veldig behagelig mann! Skal på 3d-ul på mandag, for min kjære skjønner lite eller ingenting av ul-bildene på sykehuset ("en ring her og en ring der, liksom"), så vi tenkte det kunne være hyggelig at han fikk se litt ordentlig han også. Jeg er 36 uker når vi skal dit, så det er egentlig litt seint, men det var det å få det til å passe med reisene til mannen, da...

Jordmoren på meg og magen sa at de anbefaler 3d i uke 24-36, hun syntes selv uke 26 var det beste tidspunktet, så jeg tipper du får en kjempehyggelig opplevelse! Gled deg!

Skrevet

takk for gode svar! nå gleder vi oss bare enda mer :D

teller ned dagene nå, ikke lenge igjen!! =))

enda mer gøy er at vi skal kjøpe seng og stellebord også den dagen, klarer nesten ikke å vente ;D hehe.. =)

Skrevet

Jeg var der i fjor sommer uke 27+1, men da han doktoren bruker amerikansk utstyr eller noe sånt, så var jeg bare 26+6 (i Norge er man visst gravid 2 dager lenger enn andre steder i verden). Nok om det, han er utrolig flink og hyggelig! Jeg synes det var morsomt og betryggende å være der, både fordi vi fikk se babyen og fordi han også tar en grundig medisinsk vurdering. Jeg fikk IKKE flotte bilder da babyen lå veldig dum til i magen (nesten at han sendte meg ut for så å komme tilbake om 1 time), men det var da ikke hans feil. Men fikk ca. 2 bilder jeg er veldig fornøyd med, og det at vi fikk "se" babyen var kult - særlig siden vi "kjente henne igjen" når hun kom ut. :-)

Anbefaler dem i det høyeste! Hadde jeg bodd nærmere, så hadde jeg tatt alle mine kontroller der hos dem. Var kjempefornøyd. Lykke, lykke til - og kos deg!

Skrevet

De er helt supre. Jeg reiste 3 timer bare for å ta ul der i 2007. Tok seg veldig god tid, mye lenger enn den som var satt av..SKULLE gi meg noen bra bilder :D

Skrevet

er så koselig at alle som har skrevet her er positive!

håper de tar seg god til meg også, ettersom gps'en vår viser at vi skal kjøre 4 timer for å komme dit =P kjører jo inn litt tid, men alikevel langt. :) gleder oss sååå :D og så som mormor gleder seg til å se dvd'en etterpå. :) :)

hva er det de viser på den egentlig? klipp, eller ganske mye av ultralyden???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...