Gå til innhold

uke 37, menssmerter...hva er det da?noen med peiling der ute? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 37+1, og kjenner menssmerter.. min menssmerter kjennes ut som.. ja.. jeg har vondt i eggstokkene.. og er kvalm...

er dette noe? eller det ingenting?

så altså... jeg har vondt på sidene.. der eggstokkene er... er dette tegn på noe?

Tusen takk for svar!

*uerfaren førstegangs frøken ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! :)

Jeg tror faktisk det er innlegg om mensmurringer i slutten av svangerskapet opptil flere ganger per dag her inne på forumet... Jeg hadde ikke dette selv i første svangerskap, men har det denne gangen og det startet i uke 33 og blir mer og mer (36+4 i dag). Det er heeelt normalt og er tegn på modning, at kroppen gjør seg klar rett og slett. Det er det jeg har fått beskjed om av jordmor ihvertfall. I tillegg til disse murringene i mage og korsrygg har jeg også stikkinger i underlivet som også er helt normalt og tegn på modning...

Lykke til :):)

Skrevet

Slutter meg til den. Jeg hadde slike nå når jeg var innlagt en snartur på fødeavd i Fr.st. Nevnte det helt tilfeldig og fikk beskjed om at det var helt vanlig. Hadde de t.o.m en gang når de hadde på sånn måleapperat rundt magen for å måle hjerterytme og veer over tid (husker ikke hva det heter) uten at noen nevnte noe annet enn at alt så bra ut så.... Og som hun over sier har jeg lest tusen plasser at det skal være normalt, så da er det vel det ;)

Skrevet

Men... jeg så plutselig at du var langt på vei. Jeg må innrømme at til tross for alt hva jeg har lest, så ville jeg begynt å lure hvis disse kom rundt termin-datoen - for det er ikke umulig at en begynnende fødsel også kan kjennes slik ut. Husker ikke helt siden det det er 15 og 17 år siden sist :) Uansett så er det jo ikke noe unormalt eller galt ihvertfall da. Hvis det kommer og går i flere dager er det vel modning, og hvis det kommer og ikke går igjen så er det jo fødsel. He he. Spennende tider :)

Skrevet

ringte jordmor.. å fikk beskjed om å vente.. om de gikk over eller ikke.. og det gikk over... men i går så sank magen, ..kjennes ut som om jeg har magen på fanget på en måte.. hehe... og nå er det veldig nedpress når jeg går...og stikninger i underlivet..

så nå er jeg spent altså! :) om det skjer noe om ikke så veldig lenge :)

Skrevet

Det du beskriver her hadde jeg sikkert 1 mnd før fødsel sist, trodde jeg skulle føde øyeblikk! men neida, 10 dager over termin gikk jeg! så sats heller på å gå til termin! sånn at du ikke blir så skuffet....

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...