*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Angrer av og til på at jeg har begynt å vandre her inne. Mye symptomprat!!! Har IKM mandag 06 men har hatt masse stikkinger i magen, murringer i korsryggen + influensafølelse siden EL. Men mangler ømme bryster. Burde jeg hatt ømme bryster nå hvis jeg var gravid? (ja vet det er et dumt spørsmål men jeg måtte bare...;-)
Musemor med tre søte små Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Noen får alle symptomene på at de er gravide, andre får ingen. Varierer fra kvinne til kvinne og graviditet til graviditet. Vet førstemann hadde jeg ingen symptomer, ved den jeg mistet hadde jeg mange. Så, nei, du trenger ikke å ha ømme pupper for å være gravid.
Singelmamma og banden Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Da har vi IKM samme dag, dvs jeg har man06 el tirs07, varierer mellom 26 og 27 dager syklusen min så føler meg aldri heeeelt sikker. Jeg er kvalm, fått hodepine, og er trøtt! Pluss rare drømmer på både meg og gubben. Om jeg er gravid eller om det er stress vet jeg dessverre ikke enda, går liksom og leter etter symptomer og håper der er noe, og så kjenner man i tillegg ekstra godt etter. Jeg bestilte en 10pkn med tester på tirsdag, satser på de kommer i dag, og da kommer jeg garantert til å ta en... :-S
mamseeeen Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Åhhh.. vet hvordan det er! lurer ofte på om jeg begynner å bli gal, går å kjenner på ting hele tiden... blir såååå skuffet når TR kommer!! Har IKM onsdag 08, jeg har også hatt masse stikking/murring i magen og korsryggen. puppene var skikkelig vonde noen dager, men det er borte nå. kvalme og hodepine har jeg. er også generelt slapp og dårlig "influensa". i natt våknet jeg med kløe, så ut som ei "kjøttkake" røde prikker/blemmer på nesten hele kroppen! men nå er kløen borte, huden er fortsatt litt rød! blir spennende å se, kanskje vi får en fin julegave?!
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2009 Litt trøstende å vite at det er flere av oss ;-) Mandag begynner spenningen for oss med ikm uke 15...
Lykkebabis! Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Veldig trøstende!!! Jeg har ikm mandag 6. jeg også. Hatt menslignende saker i over en uke nå - veldig rart å ha det så tidlig. Det kommer og går, da. Og føler jeg har influensa annen hver dag. Føler meg rar. Men ikke ømme pupper. Virker som vi er veldig mange i samme båt her. Vi kan jo håpe, men jeg er så lei av å bli lurt at jeg har mistet troen. Men det føles jammen meg merkelig! Lykke lykke til alle sammen, jeg håper sånn alle!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå