hildri Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Hei. Jeg har 1 CB digital her, skal ha TR i dag, ingen tegn, men er litt kvalm. Synes dere jeg skal teste meg nå ??? (ikke morgenurin) eller bær jeg vente i i morgen tidlig???
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Oj - så spennende!!! Jeg hadde nok ikke klart å vente til i morgen da jeg er en av de såkalte "testomane" her inne - så jeg ville ha testet nå, hehe =) Lykke til =) Klems
hildri Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 jeg er også testoman!!! Tok en test i går, fikk skyggestrek men jeg har blitt lurt før. Det eneste er at jeg ved forrige graiditet, var positiv mange dager før, så det burde vel slå ut dersom jeg er gravid. Skal vente til jeg må tisse så tester jeg!!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Du må holde oss oppdatert da =) Første gang jeg var gravid testet jeg positivt 4 dager før IKM, forrige gang jeg var gravid testet jeg positivt 6 dager før IKM (men det var tvillingsvangerskap da, da produserer man dobbelt så mye hcg) - ønsker deg lykke, lykke til - håper det sitter en spire hos deg!!! Klems
Musemor med tre søte små Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Skygge strek i går, åååååå så spennende. Lykke til. Gleder meg til du roper ut at du er gravid ;-)
TogT Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Kan jo ikke vente en hel dag med å teste vel?? hehe... jeg har ikm søndag, og skal prøve å vente til i morgen ihvertfall, har bare en cb digital.. På tide å hamstre noen billigteste kanskje??
Singelmamma og banden Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Jeg har IKM man/tirs (syklus varierer 26 og 27 dager), har bestil en pakke med billigtester, og kommer de i dag kommer jeg garantert til å prøve på en da jeg hadde veldig tidlig EL denne syklusen (20-22 mars), og jeg er så spent, kommer garantert til å teste hver dag hele helga!!!! Testoman jeg også!
Singelmamma og banden Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Du vet, de mest følsomme testene kan slå ut 4 dager før! Nr to testa jeg positivt 11 dager etter el. Lykke til, håper du er gravid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå