Gå til innhold

noen som IKKE trener...??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke trener, eller gjør noen øvelser.... hva med dere? jeg har vært mye oppblåst i magen og ubehagelig å bevege seg.... ellers får jeg liksom ikke tida til det, det er så mye å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spilt håndball de første fire ukene, men de siste fire ukene har det ikke blitt noe trening på meg. Lurte på om jeg kanskje skulle begynne med noe, men usikker på hva. Har svømmekort på treningssenteret, men det ligger foreløpig ubrukt! Har hørt at svømming skal være den beste måten å trene på, for da er man jo vektløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener en god del, men det har jeg alltid gjort, så det blir liksom bare sånn. Men har begynt på gravidyoga, det er helt nytt for meg. Rolige, behagelige og effektive bevegelser :) Prøv det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente 5 dager i uken før jeg ble gravid med førstemann... da hadde jeg enorm svangerskapskvalme, når den gikk over kom bekkenplagene som gjorde det umulig for meg å trene. Etter fødsel klarte jeg fremdeles ikke å trene... Gikk turer da og trente litt styrke, men kondisjonstrening (3dmølle, spinning, aerobic) førte til ett bekken som verket sinnsygt.... Nå er jeg gravid med nr 2 og har vell da ikke trent på... hm... snart 3 år.

Holder meg egentlig sånn noenlunde slank fordi om.. har masse trim med å løpe etter gutten min på 2 :) Går på tur osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke, nei :) Har en jobb der jeg står og går en del også har jeg en gutt på snart to år, så jeg er jo i aktivitet iløpet av dagen, men ikke trening av noe slag.

Skulle vel egentlig tatt meg noen turer i bassenget for å trene litt på bekkenet, men kjenner jeg meg selv rett så blir det ikke noe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg trener ikke. går fulltid på skole, og må hente levere min datter i bhg. er rett og slett ikke tid eller energi til å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg trener ikke. hvor skulle jeg fått tiden, jeg jobber fult enda, har hund som jeg må passe på, pluss at det skal gjøres ting hjemme. har ikke tid. har noen venninner som flyr nede på treningssenteret, men de er sykemeldt. men turene med hunden min hjelper jo litt på. men jeg har ikke trent skikkelig på mange år. hvorfor starte nå?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...