Gå til innhold

tjener dere så mye allesammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det vi som tjener lite? trodde mannen min tjente bra, har vel utbetalt rundt 20-23 tusen i mnd, men da har han litt faste trekk for såvidt, som barnebidrag og noe smålån gjennom jobben.

jeg får utbetalt ca 14 tusen.

dere snakker om mellom 40 og 60 tusen tilsammen. har dere godt betalte jobber? eller er det vi/jeg som får veldig lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg får utbetalt 20-23000. Mannen min ca 18000. Mannen din tjener jo ganske bra, da. Men ikke du, kanskje.... Jeg er i permisjon nå og får utbetalt mer enn deg i 80 %. Men tilsammen tjener dere jo ganske greit. Penger er no dritt... Uansett er det for lite av dem....

Skrevet

Jeg syns jeg og mannen tjener greit nok/gjennomsnittlig etterhvert og vi har 30-33000 pr mnd før skatt. Jeg har lederstilling i butikk og han er selger. Tidligere, da jeg ikke hadde lederansvar lå jeg på rett under 20tusen før skatt i 100% stilling og da syns jeg at jeg hadde relativt dårlig lønn, men til å leve med altså, så lenge vi var to.

Skrevet

Synes mannen din tjener bra jeg! Du ligger nok litt under snitter..

Her ligger vi på ca 50-55.000,- i mnd i snitt. Noen ganger høyere og andre ganger mindre pga mannen har timesbetalt, med fast minimumslønn. Han er sjåfør se så hvis han kjører mer så får han mer betalt....

Skrevet

hehe...her er vi to studenter som kun har lånekassen som inntektskilde....

Skrevet

23+14= 37, så hvis dere har noe barnetrygd/kontantstøtte e.l. i tillegg er dere jo oppe i nesten 40.000 tilsammen... Jeg syns forøvrig også at folk her inne tjener myyyyyyyye! Lurer på hva slags jobber de har. ;-) Når jeg er ferdig i perm,, kommer vi (inkl. barnetrygd) til å dra inn ca. 35.000...kanskje litt under. Klarer oss veldig fint vi! :-D

Skrevet

Og ja, vi har begge godt betalte jobber siden det var det du lurte på egntlig :-) Vi har jo i tillegg kontaktstøtte for minsta og barnetrygda utenom lønn.

Skrevet

Snakker dere brutto eller netto nå?

Jeg har også inntrykk av at det er mange foreldre i svært godt betalte jobber her inne!

Samboeren min er ufaglært på smelteverk, og får utbetalt ca 18-20.000 i mnd. Jeg er student, og har kun tatt opp halvt studielån, får altså ca 3000 i mnd. I det siste har jeg begynte som privat hjemmehjelp for å spe på en tynnslitt økonomisk situasjon, og her tjener jeg ca 150 kr timen. Men det er jo ikke mange timene i uka da....

Når jeg blir ferdig utdannet lektor (en gang laaaangt fram i tid) blir nok saken en annen ja. Da er vel vi også oppe i 40.000-50.000 utbetalt.

Skrevet

Hos oss tjener mannen ok (30 000) mens jeg tjener dårlig (mellom 5 og 25 000, avhengig av hvor mye jeg jobber). Så alt i alt er vi vel gjennomsnittlige...?

Man må jo se an utdannelse og ansvar i jobben når man vurderer om noen tjener 'bra' eller 'dårlig'. Jeg er ikke ferdigutdannet, så jeg forventer heller ikke å tjene mer. Mannen er ferdigutdannet og har mye ansvar i jobben...

Skrevet

Noen her inne tjener mye mer enn oss hvertfall.

Jeg har gått to måneder i ulønnet permisjon nå, men er tilbake i jobb/ferie/permisjon fra april. Da har jeg utbetalt 17-18 tusen pr måned. Samboeren min har 20 tusen. Tilsammen 37 000,- Kansje under gjennomsnittet, men vi er veldig økonomisk og har god økonomi likevel. Betaler lite på boliglån pr tidspunkt, øker fra sommeren da vi flytter til større bolig.

Skrevet

Jeg er ferdig utdannet for 4 år siden, er sykepleier og har da en god del ansvar vil jeg si, men hadde ikke utbetalt mer enn 17000 (100%) før jeg gikk ut i perm... Syns ikke jeg tjener superbra, men man lærer seg jo å leve etter inntekt også da...noen iallfall... :-D :-D ;-)

Skrevet

Har tilsammen 25000 i mnd vi og klarer oss utmerket, mangler ingenting. når jeg blir ferdig utdannet/får jobb vil vi jo tjene kanskje 35000++, og det gleeder vi oss til for da skal vi spare en lønn i noen mnd og bytte ut kjøkkenet..;-)

Skrevet

He he , så kan man jo også skrive hva man vil her inne da:-)

Ingen som sjekker ligningen;-)

Jeg synes også det er overhengende mange i starten av 20 årene som tjener vannvittig mye.

Jeg hadde ikke den inntekten da jeg var så ung.

Nå har ikke vi dårlig råd lenger og det er deilig, men så nærmer vi oss 40 år også da.

Jeg synes ikke dere tjener dårlig, helt vanlig.

Her har vi rundt en mill. i årsinntekt og det meste er det mannen min som står for. Jeg tjener ikke stort, for jeg går på rehabiliteringspenger.

Skrevet

Enig med deg mamma søker........

Vi er rundt 40 år, begge med lederstillinger (innen det offentlige da :-)) og tjener tilsammen rundt 1 mill i årslønn. Vi tjener ca likt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...