Gå til innhold

Oh happy day!

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nå som det nesten er vår, så kan man være litt glad.

1. Fint vær, eller om det er fint vær i dag vet jeg ikke helt, men det er det samme. For det har vært så fint vær!

2. Tøffe meg som faktisk skal fly til uken.

3. Hestehov

4. At Michelle Obama smeltet isdronningen - slik en gladsak; http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=571452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på, selv om det er så tåka at jeg ikke ser ut vinduet, sånn generelt.

Skrevet

Skikkelig happy jeg også ass. Livet er herlig!

Takker:

1. Lillegutt for at han fikk meg opp kl halv fem i dag, sånn at jeg kunne nyte soloppgangen (som jeg egentlig bare måtte inbille meg pga tåka...)

2. Sjefen min som har tatt seg påskeferie og latt meg overta prosjektet som skal være ferdigstilt rett over påske.... Så herlig at han har tillitt til meg :-)

3. Gubben som har tatt på seg jobbing den helga svigers skal bo hos oss fordi de skal på teater i Oslo. Da får jeg jo øvd på smalltalk kunnskapene mine, for ikke å snakke om at jeg helt sikkert blir en kløpper i både matlaging, vasking og barneoppdragelse etter en helg med svigemors gode råd.

4. Naboen for å ha skaffet seg katt (som mener at alt den ikke har lov til hjemme er lov hos oss.....). Alle mus som helt sikkert finnes rundt om kring (men som vi egentlig aldri har sett noe til) forsvinner jo!! Så flott!

Ønsker dere en fin dag også :-)

Skrevet

Den saken varmet i hjerterota. Kule Michelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...