nr3 i mars Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jeg syntes vekta går så fryktelig fort opp nå. i snitt opp 1 kg per uke de siste 6 ukene og syntes dette er mye. Men det er med andremann. Hvordan legger dere på dere i forhold til førstemann?
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Så langt har jeg lagt på meg akkurat like mange kilo nå som sist. Mellom 3-4 kg pluss nå og det var jeg også sist svangerskap i uke 20. Sist la jeg på meg totalt 12 kg. Om vektøkningen fortsetter i samme tempo som sist resten av svangerskapet gjenstår å se da..
laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Jeg føler at jeg har lagt på meg mer med denne enn forrige. Kun magen, men magen er mye større. Hvorfor vet jeg ikke, spiser ikke spes mer nå. Skal til legen mandag så da blir det spennede å se hvor mye opp he he:)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Ja, har gått opp mer til nå enn jeg gjorde med førstemann. Nå hadde jeg imidlertid lavere startvekt denne gangen enn jeg hadde sist, men vet ikke om det har noe å si. Jeg har også lagt på meg ca 1 kg i uka de siste ukene, håper det stabiliserer seg nå! (snart +8 kg i uke 25). Jeg er 100% sykemeldt, så det har nok en del å si at jeg er mer stillesittende enn jeg til vanlig er. Med førstemann gikk jeg opp 11 kg totalt.
Fallerifallera Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Jeg legger i alle fall på meg mer. Sist endte jeg på 11 kilo totalt, denne gangen har jeg allerede gått opp ca 8 og er bare 23 uker på vei... Hjelper ikke at jeg har skikkelig bekenløsning denne gangen og knapt greier å gå. Føler ikke jeg spiser så mye, men det er tydelig at det er nok!..
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Omtrent det samme denne gangen som sist, 7,5 kilo nå i uke 24, hadde 8 kilo sist - så det er ikke sotre forskjellen... Fikk gud hjelpe meg så mye vann i kroppen sist, og endte nesten 30 kilo opp, så jeg håper jeg slipper det denne gangen - det var tungt på slutten! Men, men - jeg tenker som så at kiloene rant fort av sist, og det viktigste er faktisk at jeg og babyen har det bra og er friske, så kan jeg heller slanke meg resten av livet
*toppris* Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 jeg er 18+3 og har lagt på meg 4-5kg... med min sønn la jeg ikke på meg før jeg var rundt halvveis...
Øyboeren med to små <3 Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 er 18+2 og har gått ned, opp, ned og opp igjen, så nå ligger jeg på ca samme vekt som startvekt, altså 0 kg + -... sist hadde jeg vel gått opp en 2-3 kg på denne tiden. gikk opp 15-17 kg sist, men veide noen kg mindre i utgangspunktet da, så håper på å ikke gå opp så veldig mye denne gangen
yret Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Ja, helt klart, men det skal sies at jeg la på meg veldig lite med førstemann. Har også ganske kraftig bekkenløsning denne gangen, så det blir minimalt med fysisk aktivitet. Det gjør vel også sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå