Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere på å komme over eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt dumpet av kjæresten. Ikke bf. Og det er nå en uke siden,og enda gråter jeg når jeg legger meg. Det gjør så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Prøver alt for å få han tilbake, så jeg føler meg ganske patetisk. Ingen andre damer eller utroskap i bildet, han likte meg bare ikke lengre. Greier ikke la være å sende mld der jeg forteller hvor mye jeg enda elsker han , og at jeg håper han vil prøve en gang til.

Det er ikke meg å være den desperate typen, så dette er helt nytt for meg. Har ikke hatt så mange kjærester heller, og de jeg har hatt er det jeg som har gjort det slutt med, eller vi har blitt enige.

På dagtid tar jobb, unger og venner det meste av tiden, så sørger ikke da. Men så kommer kveldene og natten, og da har jeg det utrolig tungt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan vel ikke forvente at det skal gå over på en uke! Hadde det gjort det, så hadde vel neppe følelsene din stukket særlig dypt!:)

Når forholdene jeg har hatt har tatt slutt har det alltid skurret og gått såpass lenge, at det er mest en lettelse at det "endelig" ble slutt.. Men det er klart det er trist og leit å "miste" en man er glad i.

Men gi ham opp, ikke send meldinger eller ta kontakt, det gjør det bare verre for deg selv. Han vet vel hvor han har deg, og hvis han skulle ombestemme seg vet han nok hva han skal gjøre for å få kontakt, Tillat deg selv å sørge, men ikke vær desperat!

lykke til!:)

Skrevet

Det med mld vet jeg. Hater meg selv hver gang jeg trykker på send. Og jeg føler meg så desperat i det øyeblikket at jeg kunne gjort hva som helst:p

Bah!

Skrevet

Tenk: Hvorfor vil jeg ha en som ikke vil ha meg? Og kommer han tilbake; hvorfor skal jeg i så tilfelle ville være med en som har tydelig vist meg at han ikke er glad nok i meg?

Det er det samme å være glad i som å ikke være det; en kan ikke skru følelsene av og på som det passer. Så selv om du maser på han, så endrer ikke det hva han kjenner.

Du piner deg selv, og plager ham, slik du nå holder på. Selv om det er nokså normalt, det du gjør. Han vet nok ikke hva han skal gjøre med dette, for han vil vel som alle andre, ikke leve i et forhold han føler er helt feil for ham. Han kan jo ikke basere forholdet kun på hva du føler. Det hadde ikke gavnet deg heller. Og dette VET du.

Skrevet

Den beste "hevnen" er å vise hvor bra men klarer seg uten han!

Og da må du slutte å sende meldinger, det gjør at han vil ha deg tilbake enda mindre! Skriv heller brev til han (som du ALDRI sender selvfølgelig!)

Gi det et par uker til, så er nok mye av savnet borte. Og tenk etter om det er han du savner, eller om du savner generelt.

De fleste gangene kommer man frem til at det er tanken på et kjæresteforhold, og tanken på den tryggheten som gjør at man savner. Ikke mannen spesielt.

Lykke til.

Skrevet

Jo flere sms du sender han, jo lenger unna deg skyver du han. Han vil ikke mer - og da er det ingenting som er verre enn en intens ex.

Da jeg flyttet fra exen min, sendte han mld hver eneste dag - om hvor jævlig han hadde det, ville ha meg tilbake og alt som hører med. Når jeg flyttet var jeg lei, trengte pusterom og alenetid, men det tok han fullstendig drepen på. Fikk han lenger opp i halsen enn jeg noen gang hadde hatt, så det ble aldri noe oss igjen.

La han være - la han kjenne på følelsene sine. Kanskje han bare trenger tid? Det ligger noe i det at; "det man ikke kan få - vil man ha. Og det man har, vil man ikke ha"

Spill litt kostbar! Ikke la han se hvor vondt du har det.

Det er grusomt tøft - men det klarer du;)

Skrevet

Dere ska være så fornuftige alltid;-)

Så nå har jeg vært og trent, tatt litt sol og vært til frisør. Bf har barnehelg, så nå skal jeg kose meg og slappe av før jeg skal møte venninner.

Tror ikke jeg tar med telefonen engang. Bf vet hvem jeg er til om det skulle være noe viktig.

Takk for mange fine svar

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...