august baby:) Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 jeg hadde en spontan abort 23 feb og har fått påvist positiv gravid test igjen og kjempe glad som jeg ble er jeg nå livredd jeg var på toalettet nå for og gjøre mitt fornødne og da kom det litt brunaktig flytende ut er dette igjen en start på at jeg mister??jeg har fått time på sykehuset mandag klokken ett men nå får jeg ikke fred er livredd off hva skal jeg gjøre??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Med jenta mi hadde jeg brunaktig blod (av og til rødt) fra uke 5-12. det gikk helt fint. Viste seg senere å være morkaken som lå framfor åpningen. En annen ting er om dere hadde sex i går?? Hos oss var det alltid slik at etter vi hadde sex så begynnte jeg å blø dagen etterpå. Vi fikk derfor sex forbud.. jeg har også mistet to ganger tildligere, da begynnte dte hele med friskt rødt blod
maizi Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Hei! Jeg har hatt brun utflod siden jeg ble gravid.. nå er jeg 11+4 og det går fint med foster. Vanskelig å si hva som er på gang. Men det kan gå bra selv om blødning! Lykke til!
august baby:) Skrevet 3. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2009 tusen takk for svar men off jeg bare føler på meg at dette ikke går min veg denne gangen heller jeg går rundt meg selv og går på do hvert 5 min for og håpe på at det ikke kommer noe mere bare gråter nå jeg er så redd jeg takler ikek og miste en gang til nå:(jeg har tre barn og ingen av di andre har jeg hatt farge på utfloden:(
august baby:) Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2009 hmmm jeg hadde ikke fullbyredet sex i går men jeg hadde en utenpå orgasme:)kan det være grunnen..det stopper jo heller ikke føler bare at det kommer mer og mer jeg klarer ikke og slappe av i det hele tatt i kroppen nå er det jeg kan gjøre?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 det kan ære grunnen ja;) hold dg borte fra det hvis du bli redd av den brunlige blødningen, det er derfor jeg tar avstand fra hele pakka:) Husk, selv om man har mistet før så trenger man ikke miste hver gang
august baby:) Skrevet 3. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2009 klarer liksom ikke slå meg helt til ro at det er det det er heller men jeg får prøve....hvor lenge kan jeg gå og ha sånt utflod da er det vanlig med flere dager?jeg bare venter på at det blir rødt jeg nå hver gang jeg er på do og at mage smertene skal komme fryktelig og gå rundt sånn og ha helt angst...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 jeg hadde brunt blod helt til uke 12. Men jeg hadde noen dagerspause innimellom. ene gangen startet det igjen pga at vi hadde hatt sex kvelden før, det var da jeg besemmte meg for totalt avstand
august baby:) Skrevet 3. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2009 takk for svar:)jeg håper det er det samm med meg da at det ikke er noe annet galt som er på vei til og skje det ville vært så forferdelig nå og nå som vi også skal på påskeferie...kryss fingrene sammen meg da:)klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 de to gangene jeg har mistet så har det startet med rødt blod, den gangen jeg ikke mistet var det stort sett brunt:) lykke til, håper det går din vei nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå