Gå til innhold

når er det greit og ha bagen til sukehuse klar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så forskjellig!! Når du føler at den bør være det?? Hehe. Jeg har nettopp begynt å pakke min, har termin i mai. Legger ned litt og litt og handler inn ting jeg evt trenger i ukene fremover. Kan bli pes med å levere storesøster hos barnevakt osv så en bekymring mindre den dagen det skjer :)

Andre pakker nesten ikke noe før de er i full fødsel, du må nesten gjøre det du føler riktig!

Skrevet

Har vurdert og begynne snart.. Men har ikke kjøpt inn det jeg skal ha oppi enda.. hehe.. Har 27 dager igjen.. =)

Skrevet

Har termin 7 mai, og min er så å si klar.

Har igjen ett par ting så er den i boks :)

Skrevet

Signerer Blekkis. 29 dager igjen, og har ikke begynt enda :P

Skrevet

38+3 idag. Baggen ble pakket for noen få dager siden, mangler noen småting, som står på en liste i baggen. Blir sat igang når jeg er 39+1 på vej, så var kanskje på tide å få pakket litt.

Skrevet

hmm kanskje greit og begynne om et par uker da, har jo også to stykker som skal til bestemor og være der mens jeg er på sykehuse,så greit og pakke så den står klar,så jeg ikke husker alt annet med glemmer helt bagen:)

Gjest StoooreMagenMin
Skrevet

er 38+6 idag..og har såvidt pakket ned det som kan pakkes ned:)

men, vi har en liste over hva som skal være i den

det råder jeg alle til å gjøre. nøyaktig hvilken bukse, opp, shampo o.l. som skal være med.

det gjør det utrolig mye lettere dersom man må pakke i huj og hast, ikke minst for mannen.

vi skrev denne listen for et par uker siden, og redigert etter ettertanke. noe fant vi ut at vi ikke trengte likevell, og noe annet ble skrevet på.

som sagt, råder alle til å skrive en nøyaktig liste, der alt fra tannkost til lader står:)

Skrevet

Samboer sa en kveld at hvorfor ikke pakke bagen? Da var jeg i uke 29. Syntes jo det var litt tidlig, men... hvorfor ikke. Nå er jeg i uke 32 og skulle ned og ta en prøve. Ble innlagt 3 dager på flekken, og var veldig glad for at jeg slapp å få samboer til å finne alt jeg kunne tenke meg. Hadde bare pakket ting til meg da. Alt hva jeg kunne tenke meg å ha ved et sykehusopphold. Babyklær tenkte jeg å vente med, hvis ikke måtte jeg jo byttet ut klesstørrelsen hver 14. dag :) De får jo også klær på sykehuset og så kan far gå og handle v behov. Vi var hvertfall veldig glade for bagen. Var mer enn nok for ham å måtte finne frem laptop, tlf lader og etterhvert et skift til. Om han ikke skulle måtte finne frem truser i rett størrelse, bh-ene som passer ++. Så..... Har akkurat kommet hjem og skal pakke om bagen på nytt jeg - man vet jo tydeligvis aldri :)

Skrevet

Er 38+2 idag. Driver og pakker den nå. Snart ferdig=) Begynte å vaske litt babytøy i uke 29/30, og hadde tenkt å pakke bagen da. Men siden jeg fortsatt bruker noe av det jeg skal ha med meg på sykehuset, har det vært vanskelig å få pakket den ferdig før nå. Prøver å ta med meg minst mulig da. Virker som om det er mange som tar med seg så innmari mye... Er jo små rom vi skal bo på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...