Gå til innhold

det burde vært lov å filleriste drittunger

Anbefalte innlegg

Skrevet

når de store barna er slem mot din egen lille lille. hva gjør man da. jeg løp etter for å ta dem men så kom jeg på at det er ulovlig. hvordan kan jeg ta dem skikkelig uten å bli anmeldt? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke ulovlig å løpe etter dem, ei heller å kjefte både myndig og strengt.

Skrevet

Vurder hvordan du kan få den verste av dem på tomannshånd, da er det oftest nok å bli tilstrekkelig høy og mørk for at de tisser på seg av angst. Alt etter graden av plaging kan det også ha meget god virkning å antyde at du dreper ham neste gang det skjer, og at du ikke kommer til å bry deg det aller minste om evt anmeldelse, samt at du har dine øyne og ører ute (alt etter hvem det er - klassen over, eller fotball-laget over, eller de store i speideren, eller hvem som helst som er eldre enn de som plager) og at du får vite ALT som skjer fra andre. Da nytter det nemlig ikke for dem å skremme ditt barn til taushet. Lykke til.

Skrevet

det burde vært lov å tvinge dem til å spise jord og kaste stein etter dem, så vet de hvordan det føles. jeg hadde så lyst å stappe jord inn i munnen på dem. drittungene fra helvete. står der og lyver meg opp i trynet og svarer frekt tilbake. unger blir ikke oppdratt nå for tiden. jeg er sint ennå på de jævla slum-ungene :(

Skrevet

ja det var søren ikke dumt... jeg trodde ikke jeg kunne bli så sint som dette. noen plaget babyen min. jeg får helt vondt inni meg. :(

Skrevet

Stiller meg lett bak sug lut. Skulle det føre til problemer med foreldrene deres så gjør det samme med dem. Bedritne unger har stort sett enda mer bedritne foreldre.

Skrevet

Så lenge en ikke bruker vold er det vel greit å kjefte på dem..

ville jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...