Gå til innhold

HELVETTES DRITTUNGER FRA HELVETELAND!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde ungene min hadde fått seg noen nye venner i går som hun var ute og lekte med. plutselig ringer det på døren og en større jente kommer med minien min som er full i jord. hun forteller at noen unger har tvunget henne til å spise jord og kastet stein på henne. det klikket for meg, jeg løp ut og skulle ta de ungene, men så kom jeg på at de vet hvor jeg bor og jeg kan bli anmeldt. hva gjør man da??? jeg vil filleriste! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makan! Går det ikke an å ta en prat med foreldrene til disse barna? Er det skolebarn, gå til skolen! Det gjør vel kanskje vondt verre om du går etter ungene som har gjort dette...???

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Mye god oppdragelse ute og går, ja...

Skrevet

Skjønner deg godt! Hadde klikka selv

Skrevet

Skjønner deg godt jeg, hadde blitt skikkelig forbanna sjøl!!!! Men... det beste er jo å forholde seg rolig og ta dette opp med foreldrene til ungene som har gjort dette mot ungen din. Uansett, slike rakkerunger skal ikke slippe unna det dem har gjort:)

Skrevet

å fy søren!! stakkars liten.. da hadde det tiltet for meg assa. godt at de større barna tok ansvar og fulgte henne hjem!:) tror jeg hadde tatt meg en prat med foreldrene når jeg hadde roet meg litt.. men, fy jeg haddde hatt lyst til å filleriste selv!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Ta drittungene og tving i dem jord! Deretter gi foreldrene deres beskjed om å holde de ondskapsfulle barna langt unna dine før du blir alvorlig forbanna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...