Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Fant ut idag - eller jeg tenkte over det idag at jeg er nok ikke av de damene som bruker mest tid på badet. 20 min gikk det fra vekkeklokka ringte til jeg var nede på stua. Jeg kan vell kanskje bruke lengre tid og, men det er liksom ikke meg...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Kan bruke laange tid, mens om regel så har jeg ikke tid til det. Så blir en rask kattevask, hårstell og påkledning bånn gass når jeg skal på jobb, der skifter jo klær igjen likevel.. Nå som jeg går hjemme tar jeg morgenstellet etter eldste har gått på skolen og minste har spist frokost. Da har jeg litt tid på meg, og minsten for også da ett godt stell. Jeg sminker meg ikke til vanlig, av og til litt maskara bare. Og håret er kort så det er ikke så mye å gjøre med det..
skorpionfruen Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Nei absolutt ikke. Tar med meg klær fra soverommet ned på badet. Toalett, vask i ansiktet, børste håret, kle på meg, ta på maskara og litt øyenskygge til slutt hårspray. Tar 10-15 min, så er jeg ferdig. Noen ganger når jeg skal på fest kan jeg bruke litt ekstra tid, men nå husker jeg ikke sist det var et tema
metaMORfose Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Ingen som dusjer på morgenen? Jeg er morgenfugl når jeg ikke er gravid, og står opp og har forlatt hjemmet før de andre står opp. Bruker ca 20-25 minutter på badet, med dusj, sminke (maskara) og påkledning. Spise og avis ca det samme. Så drar jeg avgårde på sykkelen. Når jeg har barna på morgenen så gjør jeg det samme, og så vekker jeg dem, og spiser sammen med dem før eldste sykler til skole og minsta må kjøres til barnehage. Så drar jeg på jobb.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Nei, jeg bruker ikke lang tid på badet. Kler på når jeg går ut av senga. Bruker ca 3 min på badet, går på toalettet, vasker meg i ansiktet og pusset tenner. Om jeg ikke må stelle ungene å få de avgårde bruker jeg ca 20-30 min fra vekkerklokka ringer til jeg er på jobb. Spiser da frokost når jeg kommer på jobb. Dette er inkludert å evt skrape bilen.
Makka Pakka Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Hos oss bruker jeg desidert lengst tid på badet. Om morgenen: 15-20 min til dusj, ansiktsrens, tannpuss og påkledning. I mens har mannen min gitt ungene mat og laget matpakkene (velsigne han).Når ungene er stelt og nesten klare for avgang ordner jeg sveisen og sminker meg litt, det tar 5 min. Kunne brukt lengere tid men med små unger må jeg være kjapp. Jeg har forøvrig merket at jeg bruker lengere tid på badet jo eldre jeg blir. Er nå 35 år og trenger mer tid på å gjøre meg pen enn når var 25, he he.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Det kommer litt an på om jeg gidder å stå opp når klokka ringer eller om jeg ligger og drar meg lengst mulig. Ligger ofte å tenker om jeg kan klare å komme meg i bhg i tide hvis jeg ligger så og så lenge ekstra. Jeg bruker ca 15 min på et max stell uten dusjing. Do, vasking, pusse tenner, gre håret, sminke litt, kle meg. Nå jobber jeg jo kun 1 dag i uka, og har bare sauene og tenke på de andre dagene. Så jeg må ikke tidlig opp, vil bare levere barna i bhg før frokosten er slutt siden lillebror ikke spiser noe særlig hjemme, men gaffler i seg i bhg..... Forstå det den som vil!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 i ukedagene er det gjort på 10-15 minutter, har ikke så mye tid å miste....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå