Gå til innhold

vannet har gått og ja til sex he he


huldra75

Anbefalte innlegg

dette trodde jeg aldri skulle skje meg. leste i en el annen innlegg om en som hadde gått tur og hatt en hyrdestund etterpå, og da hadde vannet gått. akkurat det samme skjedde her. skulle legge meg, så hørte jeg to kneppe lyder og skjønte at nå skjer det noe her i går kveld. det begynte å snike på seg rier, og da det var sånn 4-6 min mellom ringte jeg fødende. jeg skulle komme når jeg følte det var riktig, men riene skulle vare 1 min, og det skulle være akkurat 4 min mellom hver. hva skjer, jo det blir 10 min og 15 min mellom hver. og så stopp. har ikke klart å sove i natt, kanskje en time. skal på kontroll i 10 tiden, så får se, men går ihvertfall ikke 13 dager over som forrige gang, termin er 14 og det blir vel fødsel senest søndag.

 

måtte bare skrive nå for mannen sover og jeg kjeder meg litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh så spennende. Du må holde oss oppdatert. Du er vel på kontroll nå du da tenker jeg.

Krysser fingrene for deg at det går på med rier og at du snart holder babyen din i armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå spennende!!! Håper du får babyen din i armene dine idag!! :) Helt perfekt tid å få baby på, for nå blir jo mannen hjemme i 2 uker med lønn, ikke bare 1 pga påska!!! :) WE LIKE!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Håper de setter riene i gang i dag på deg da! Om de ikke kommer naturlig. Her setter de riene i gang innen 24 timer om du har vannavgang. Praksisen varierer litt fra sykehus til sykehus.

Med 1 mann begynte vannet å gå (støtvis da barnets hode la seg som en popp) i 13 timer. Fikk ikke rier så bl lagt inn etter 13 timer for å sette drypp for å få riene igang. 5-6 timer etterpå lå han i armene mine på termin.

Du har h*n i alle fal snart i armene dine. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å neida

 

her settes det ikke gang før det må. har hatt veer hvert 15 minutt siden i går kveld, var igjen til kontroll, men nei, ingenting blir gjort- ny time i morgen. jeg har så sinnsykt vondt, og er bare så lei og trøtt. får jo ikke sove.

 

må bare klage litt. selv om jeg vet at innen to dager er barnet ute. syns veldig synd på meg selv, unnskyld for det.her setter de ikke i gang noe før etter tre dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...