Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hører om så mange som er stuuuup trøtte til de er tre mnd på vei. Sover hele tiden. Jeg er 5+2 nå og jeg føler meg bare litt trøtt og litt kvalm. Bruker det å komme senere, eller er det normalt sånn jeg føler meg tro? Andre som har det slik?

Takker for svar.

tiksi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Alle har jo forskjellige symptomer tydligvis. Noen kaster opp fra første stund og i mange mnd. Venninen min merket absolutt ingenting at hun avr gravid bortsett fra uteblitt mens og positiv test.

Selv var jeg helt extremt trøtt og uggen fra ca uke 5 til 9. Sov og sov. Husker nesten ingenting fra de ukene.........:)

Nyt at du er i fin form, alt er sikkert helt normalt :)

Skrevet

e å e bare litt trøtt og somme ganger litt småkvalm..... e 5+0 i dag. men e kjenner voksesmertene i magen og nedover "vulva" somme gang.

Skrevet

det varierer nok fra svangerskap til svangerskap. når jeg gikk med tvillinger for 5 år siden var jeg ikke trøtt i det hele tatt de første mnd, men denne gangen var det trøttheten og småkvalmen som gav meg misstanke om at jeg var gravid. (siden det er kjente tegn). men det skal jo også sies at å ha unger i huset fra før som trenger oppmerksomhet i tillegg til full jobb er litt mere slitsomt enn å kunne slenge seg nedpå når man kommer hjem og bare tenke på seg selv. Men vi kan jo forandre oss etterhvert som vi kommer lengre ut i svangerskapet.

Skrevet

Hei!

jeg er like langt på vei som du, 5+2 =)

Jeg er ikke kvalm i det hele tatt, merker igrunn ikke noe til at jeg er gravid, borstett fra bittelitt ømme bryst. Thats it :-)

Hadde ingen symtomer forrige sv.skap heller.

Skal være glad vi som slipper plagene... :-)

bank i bordet, de kan fortsatt komme!

Skrevet

Når jeg var 5 uker på vei var jeg ikke kvalm i det hele tatt og var bare litt trøtt. Etterhvert ble det litt verre. Noen merker symptomene veldig, mens noen merker ikke at de er gravid en gang, bortsett fra at mensen uteblir, så det meste kan vel karakteriseres som normalt :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Jeg føler jeg er så veldig opp og ned. Merker jeg det ene litt, så savner jeg det andre osv.. Vil liksom merker at jeg er gravid hele tiden :-) Spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...