Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en kveld opptatt med noe annet og tok ikke kveldsbadet på sønnen min selv som jeg normalt gjør. Han er 21 mnd og blitt litt av en klatremus. Bader i balje som står i badekaret hvor vannet rekker til ca over magen. Hører fra naborommet at han trolig er i balja alene. Den som bader er på rommet hans og rydder. Det er ikke innsyn til badet derfra, men man kan jo høre lyder fra badet om man lytter. Flere enn meg som ville blitt sinte og redde? Det ble en krangel om dette etterpå kan man si. Jeg har ingen barn å miste og ble kjempesinna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unger skal ALDRI være alene i badekaret før fyllte 4 år (tidligst)! It's as simple as that!

Gutten vår fikk bade "alene" når han ble 4 år,men da var vi alltid såppas nær at vi hørte han hele tiden...

Jeg hadde klikket i vinkel ganger ti om noen hadde latt mine barn ved 21mnd alderen bade alene....

Skrevet

Jeg hadde sagt klart i fra, men hadde ikke blitt hysterisk.

Skrevet

Jeg ville også blitt sint og redd ja. jeg kan gå litt uta av rommet nå med våre barn som er 4 og 6 år. Men har døra oppe slik at jeg hører dem hele tiden. Er som regel inne hos dem hele tiden, men henter gjerne klær eller noe annet mens de bader. Men snakker ofte med dem når jeg går ut sliik at jeg sånn har kontroll..

Det er så fort gjort, og den dagen det skjer noe så er det for sent. Små barn går man ikke i fra i badet alene.

Jeg hadde kanskje bedt om unskyldning etterpå hvis jeg hadde blitt veldig sint, for da sier jeg ofte ting jeg angrer på. Også heller forklart nøye hvorfor det er så viktig for meg at en passer på slike ting. Og håper med det at vedkommende det gjelder kan forstå meg og kanskje også se saken på en annen måte.

Skrevet

Hadde blitt veldig sint. Man bør vel kunne forvente at den som tar på seg ansvaret for en 21 mnd gammel unge i badet har barnet under oppsyn hele tiden??

Mye rart som kan skje på kort tid og i lav vannstand...

Skrevet

Hadde også blitt sinna da, man går ike fra små barn badende alene.

Skrevet

Hadde garantert blitt hysterisk jeg og. Det er slike ting man bare ikke gjør.

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt hysterisk. Men hadde fortalt at man ikke skal gå ifra så små barn når de bader.

Lillebror dusjer og det hender jeg går ut av rommet for å hente noe i noen få sekunder. Men har døren åpen og hører han.

Skrevet

Skjønner godt at du reagerte på det. Det ville jeg også gjort! Små barn skal alltid ha tilsyn når de er i nærheten av vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...