Gå til innhold

Når dere har fødselsdag, hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

feirer dere da?

Jeg har bursdag i helgen, men rekner med at jeg blir "glemt" som vanlig:( Er jo egentlig trist siden mange jeg kjenner pleier og ha selskap og feire med venner og familie.. Har også lyst på en familie som er mer sammen og feirer fødselsdagene..

Har vert sammen med samboeren min i 4år, men han har bare husket fødselsdagen min en gang:(

Ikke meningen og klage, men blir litt lei meg. Jeg mener ikke at de skal komme med dyre gaver osv, men hadde vert greit og kjent følelsen av og bli husket:) Er det feil av meg og tenke sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å invitere familie på middag og kake/dessert. Hender jeg ber jentene også, hvis det passer seg. Alltid kjekt med en grunn til å samles =) Gubben glømte bursdagen min nå sist...såklart jeg ble litt lei meg. Men feira likevel jeg!

Skrevet

Vi pleier å invitere famile, både hans og min i begge sine bursdager.. Serverer kaker og desserter... Hadde gubben glemt bursdagen min hadde jeg blitt skikkelig sur på han.. Dette er liksom den ene dgen i året da jeg skal bli satt pris på og bli litt oppvartet.. En dag i året har man da lov å forvente litt på.. Inviterer noen venner for seg selv ettersom om det passer seg sånn :)

Skrevet

Jeg pleier å feire sammen med min mann og mine barn=)

Har vært gjennom endel av de samme tankene til hi...men kommet fram til å heve meg over det. Jeg snakket med min kjære om det, og jeg fikk beskjed om å minne ham på det litt i forveien... det hjalp..

Det som sårer meg mest er at min mamma alltid feirer sammen med min tvillingsøster....og aldri med meg=( Min søster er også alltid invitert til meg...slik at vi kan feire sammen..men jeg liker det litt rolig, mens hun mener den perfekte bursdagsfest havner på legevakta....så det lar seg ikke samkjøre.... Mammaen vår vil være nær min søster...tilfelle det trengs å være der, når de havner hos legen..osv....

Skrevet

Jeg baker en kake eller steker vafler, og tar en ringerunde til slekt og venner og gir beskjed om at det er kaffe da og da, hvis de har lyst å komme. Jeg regner ikke med at folk renner ned døra har uten at vi inviterer dem først. :)

Klart det er hyggelig å bli husket, men av og til må man hjelpe samboeren på vei.. hehehe... Min husker aldri om jeg har fødselsdag den 27. eller den 29., så jeg begynner å snakke om hvem vi skal invitere i bursdagen og hva vi skal servere en liten tid i forveien, og da trenger jeg ikke si at "du må huske på at jeg har bursdag om 3 dager!"

Skrevet

Selvsagt feirer jeg bursdagen :-)

Men jeg sitter ikke på ræva og venter på å bli husket.

Her inviteres familie og venner med stort og smått, til middag eller kaffe og kaker (eller begge deler) på en spesifikk dag og et spesifikt tidspunkt.

Og så sier jeg klart fra til mannen min om to ulike ting jeg ønsker meg, så kan han velge hva han vil kjøpe :-)

Skrevet

Jeg har bursdag 17 mai, så det er heldigvis ikke så lett å glemme.

(bortsett fra det året ebroren min var russ.., da gikk det noen timer før foreldrene mine husket det..)

Jeg feirer med familien, og det er noe jeg vil fortsette med. Jeg synes bursdager er spesielt, og vil alltid feire!

Bare å invitere til kaffe og kake åp forhånd, så glemmer de det ikke :-)

Skrevet

Det er jo bare å nevne det det?

Jeg pleier å si i fra jeg. feks i morgen har jeg bursdag, så da blir det ikke noe overtid på deg :) hehe

Skrevet

jeg er nå en av desom ønsker å bli glemt og ikke øsnker å feire dagen min.

men om du ønsker å bli husket så syntes jeg ikke det er mye å forlange. kansje du kan stelle i stand et selskap selv i år med de du ønsker å ha der. lag det slik du selv ønsker og fortell at dette kunne du tenkt deg til neste år også .kansje det hjelper.

anonser til folk rundt deg at det er din dag til helgen. og fortell hva du ønsker. om man ikke ytrer øsnker er det vanskelig for folk å gjøre det du vil. folk er ikke tankelesere. og vi lever ikke påfilm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...