Gå til innhold

Hvilket forhold har du til svigerfamilien din??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt nyskjerrig av meg idag jeg gitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt både og...

Svigerfar har jeg et godt forhold til.

Svigermor er ett kapittel (eller sannsynligvis en hel bok) for seg selv. Men jeg ser at hun er forferdelig glad i oss alle sammen, og hun hjelper til med alt hun får lov til (og gjerne litt mer enn det). Så jeg får heller svelge noen kameler :-)

Skrevet

Har et litt anstrengt forhold til de. Vet ikke helt hvor jeg har de, og hvor mye jeg kan stole på det de sier, både i forhold til ungene og andre ting. Den eneste gangen jeg føler jeg kan stole på de, er når svigersøster er hos de samtidig med oss, men da er det også hennes baby som er viktigst for de, våre unger settes i andre rekke.

Men nå bor de et godt stykke fra oss, 10 timers kjøring, så vi er ikke der så ofte.

Skrevet

Helt toppers!! Kunne ikke vært bedre!

Kan prate med dem om alt, og de stiller alltid opp uten å mase eller bry seg med ting de ikke har noe med.

Vi drar på ferie sammen (ikke hver sommer, da), søndagsturer, fester og jenteturer (Svigermor & jeg).

Så har ikke noe å utsette på det forholdet, nei!

Jeg har vært veldig heldig.

;-)

Skrevet

Helt topp, der er bare supre. Verre med egen mor... arghhh

Skrevet

Jeg har et godt forhold til mine svigerforeldre og svigerfamilie forøvrig. Har blitt veldig glad i de og avhengig av de.

Skrevet

Det er sånn bob-bob med det, dessverre...

Skrevet

Jeg har et godt forhold til dem! Men det kan bli for mye av det gode + at det er noen ting som jeg hadde plukket på om det var min familie. Jeg synes det er litt vanskeligere når det ikke er familie.

Som f.eks at hunden deres må være ute når vi er der med lillebror som har astma og atopisk eksem.

Som f.eks at når jeg eller vi bestemmer noe i forhold til barna våre så gjelder det, og vi forventer at de respekterer det.

Men jeg har en hel del og plukke på hos spesielt min egen mor da så jeg prøver å bare la det gå. Det er sikkert vanskelig for sambo også, tror ikke han er vant med å gi beskjed.

Skrevet

Jeg sier som mitt skjønne trekløver:

BOB BOB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...