Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hvor mye "tar" 8 GB ? Mye kan jeg ha da? Jeg bruker ikke å laste ned mye musikk, men tar en god del bilder. Holder kanskje 8 GB for meg da? Noen som har peilig?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 tror 1gb er ca 250 sanger. ikke helt sikkert.
mai^prinsessa Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Jeg kjøpte meg 8GB telefon for 1 år siden.. fylte den opp noen mnd etterpå.. da med musikk, bilder og programmer.. Skal du ikke ha annet enn bilder innpå er det ikke vits med mer enn 8GB... Nå har jeg 200 sanger og 150 bilder innpå, + masse programmer - og den er ikke full... (formaterte den etter den ble full)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Okei. mn blir det mer plass om man formaterer når den er full?
mai^prinsessa Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Å formatere vil si å slette alt du har lagt innpå, altså kom de 8 GB tilbake når jeg formaterte den..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Aha Tusen takk for svar Hilsen HI, årets mest data-uvitende person
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå