Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan nå har Adrian kommet 3 uker fortidlig

og han hadde fryktelig dårlig tid ,Det begynte med at jeg vr på kontroll hos legen forje mandag(36 uker) ,han ville legge meg inn siden jeg før hadde født for tidlig og på 75 min frada vannet hdde gått hjemme og siden jeg engstet meg ,ble jeg lagdt inn ,og det ble bestilt time for igangsetting mandagen etter

Men adrian hadde andre planer ,så nor søndagen kom og kvelden nermet seg pappan hadde akkurat reist hjem etter visitttiden ,fikk jeg en merkelig mgesmerte jeg ikke har kjent før (har født 3 ganger før) jeg ringer i snora kl 8 og forteller om den stikkende følelsen ,får 2 parasett mot luft smerter og med en bskjed om at je ikke ville klare en fødsel viss jeg ikke klarte litt rier stikke smertene blir mer og mer inntense jeg begynnte og bli skikkelig redd ,jordmoren tar en undersøkelse da utbrter hun ut at nå er det en fødsel på gang og 8:10 hadde jeg gutten min på magen

allså dette var vist en fødsel uten veer og rier ,det er helt utrolig men det går vist ann

en skremmende og litt traumatisk opplevelse ,men nå er alt kommet litt på avstand og jeg har kommet hjem og er værdens lykkligste mor til 4 fantastiske barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!! så sprøtt det hørtes ut!!! men ærlig talt, var en merkelig ting å si til deg, at du ikke kom til å klare fødsel (når du har klart å føde TRE ganger før..)

gratulerer så masse med gutten din da! :))

Skrevet

ja det var en sprø opplevelse ,denne jordmoren kom etterpå og sa at hun lærte noe etter denne fødselen ,at hun skal lytte på en gravids inntiosjon

Skrevet

ja, og tenk på kor bra det var at du var på sykehuset da!!:) hehe:)

bra hun kom og snakket med deg etterpå hun jordmoren:) det der kommer hun nok aldri til å glemme!! :))

Skrevet

JEEEEEZ!! 10 minutter?? For meg som brukte 30 timer på førstemann høres dette helt sykt ut. Jammen meg bra du var på sykehuset!! Gratulerer så masse med lille gutten - kos dere :)

Skrevet

gratulerer så mye. Litt av en fødsel.... Men bra at alt gikk godt med dere begge to. Synd mannen din akkurat hadde reist, men sånn kan man jo ikke forutse.

Kos deg masse som mamma til 4 =)

Skrevet

Gratulere så masse! :-)

Oiiii, fødsel på 10 min!

Helt sprøtt! Men så godt! :-))

Min siste var på 20 minutter, nesten uten rier det også trodde nesten ikke det var mulig en gang!,

Jeg var også da 4 gangs og følte meg nesten dum som ikke sjønte selv at jeg var i fødsel, var jo nesten ikke vondt i det hele tatt! :-)

Lurer på hvor fort det går denne gangen på meg, da mine 2 siste fødsler har vært styrtfødsler! ;-)

Kos dere masse! :-)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...