snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 holder på å bli syk. men har ikke febernedsettende i hus er dette farlig for bebyen i magen??
Apples Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Jeg holder meg alltid unna alt av medikamenter når jeg er gravid ... tåler gjerne litt ekstra "vondter" under denne perioden. MEN - jeg har fått beskjed fra både lege og jordmor - at når man har feber, skal man ta febernedsettende ... En vanlig liten feber skader ikke nødvendigvis fosteret, men dersom det går over lang tid, eller temperaturen er veldig høy, er visst ikke dette bra for babyen ... Dessuten skal man jo også huske på at en vanlig liten feber IKKE er særlig behagelig for barnet heller ... Pass allikevel på at du ikke bruker "feil" febernedsettende ... Jeg sverger til Panodil - for denne er mild Dersom denne ikke er å få tak i, velger jeg Paracet Og så skader det jo aldri å snakke med de hyggelige(?) damene på apoteket ) God Bedring !
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 takk var på bensinstajonen i natt og fikk flytende paracet.. de hjalp masse fått sovet og drukket en del så i mye bedre form takk for svar og takk
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Svak feber er ikke farlig for barnet.. Men.. feber over 39.5 kan være farlig for barnet .. Så når man har feber så er det bedre og ta medikamenter for og få ned feber.., om man liker det eller ei i svangerskapet.. =)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2009 ok de er bra den var vel ikke så altfor høy, men sved i øynene og kroppen brant... men var ca 39 da jeg tok nedsettende... men takker der også... blekkis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå