Tøysetipp Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Få drømmedama tilbake??? Hvordan går det an å få en åpenbaring så lenge etter... Hun er i ferd med å involvere seg i et nytt forhold. HJELP
serin@ Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hvorfor "mista" du henne i utgangspunktet da..? Kjipern, dont know what u have to you loose it.. Dårlig med kjærlighets råd fra meg, ikke kvalifisert til å svare, singel som jeg er på snart 4. året
Gjest Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Si det til ho:) Da får du ett svar. Ikke lett, men likevel bedre å vite at du gjorde det du kunne.. Masse lykke til:)
Tøysetipp Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 Tok ting litt for gitt.. Ganske mye "issues" med flytting etc.. 4. året? Gudbedre..
Tøysetipp Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Hun er informert.. Og prøvd å få meg tilbake i mange mndr. men ganske så typisk er jeg "der" akkurat nå.. HURRA!
serin@ Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Må få henne til å forstå at du har forstått da Vise henne at du ikke tar hu for gitt! Ja, ble plutslig så kresen etter jeg fikk kiden! Men dater jo da, men finner ikke noen jeg vil være med i hverdagen liksom...håper hver gang jeg treffer en ny, men blir liksom ikke den store forelskelsen! Lykke til med dama!!
Tøysetipp Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2009 Lykke til selv,;-)))) Finner ingen selv som kan måle seg. Blir ingen store forelskelser her heller.. Jævla synd at jeg kom på ettertid.. Sukk.. stønn.. sukk..stønn..
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Hmm, sikker på at det er følelser for HENNE du har da, og ikke bare "panikk" fordi hun holder på å ordne seg ei ny dame...? Vet man kan få mange rare følelser da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå