Nina_K Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Syns det bare er en liten stund siden kollegene mine tvingte meg til å ta en test på jobb,og jammen var jeg ikke gravid igjen.. har vært sykemeldt leenge så tiden har gått seint.. men nå når jeg er i 3.trim. syns jeg tiden har flydd avgårde.. driver å bygger hus også,så har jo nok av ting å tenke på da..! pluss en meeeget aktiv gutt på 4 1/2 år som opptar resten av tiden.. nå gleder jeg meg så utrolig til å (etter planen) først flytte inn i et kjempe fint nytt hus og så få en kjempefin ny gutt.. det er så nærme hverandre at denne gangen håper jeg faktisk å gå til termin.. og at huset blir ferdig på tiden..:s noen andre som synes at tiden går så alt for fort..?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hei hei, og velkomen inn hit:) vel, både og, noen ganger føler jeg tiden flyr, andre ganger står tiden stille. Har vert sykemeldt i hele 2009, gikk ut i full sykemelding 1 januar.. og vert det siden... æsj, kjedelig!! men likevel, synes jeg liksom ukene går rimelig kjapt altså! men med to barn i barnehagealder går jo dagene over i hverandre, så rekker ikke kjede meg så veldig. Sover mye på formiddagene/dagene før de kommer hjem fra barnehagen og gubben hjem fra jobb, så da flyr jo ettermiddagene avgårde med middag, leking og legging. Men føler dette svangerskapet ikke er like langdrygt som forige, fordi dette er siste gangen jeg får oppleve denne spesielle tiden, å være gravid. Virker som om jeg holder ut litt mere nettopp pga den vissheten. Så heldig du er som bygger nytt hus!!! det er min drøm ))) har så lyst å bygge helt nytt, bare det å gå å lukte på sagmug fra byggeplassen nå når jeg er gravid skulle vert grunn nok for å bygge hus (NAM!!! nå fikk jeg SINNSYKT lyst å lukte på sagmug!!!!!- å herregud, nå blir jeg jo gæren)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå