♥ DAME Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Tenker da på isjias, bekkenløsning, halsbrann, ryggvondt osv...
Lykke X 4 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hadde mest isjas og bekkenplager/smerter i svangerskap nr. 2. I dette sv. skap har jeg derimot vært lite plaget.
Lykke X 4 Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Her står det http://www.lommelegen.no/321223/isjias
Gjest eelis+spire Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Takk! Hvordan får man plager med isjias i svangerskapet da?
Lykke X 4 Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Som du ser så kan man få isjiassmerter av stive muskler. Hos mange følger isjiassmerter med bekkenløsningen.
sofimone Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 i første svangerskap hadde jeg nesten ingen plager, bare litt kvalme i en kort periode. nå derimot, har jeg fått myyye mer:( jeg er kvalm hele dagen, sulten hele tiden, klarer nesten ikke kaste søppel, for jeg blir skikkelig uvel og kvalm av lukten i søppelrommet, har skikkelig vondt i leggene, konstant trøtt, og sliter med å sovne på kvelden, pga ømme bryster, kvalme og leggsmertene.. i tillegg blir jeg veldig fort intenst kvalm, gjerne av alle mulige slags lukter. noen ganger blir jeg kvalm av lukten fra middagen, gjerne når jeg har kommet halvveis, og må da finne noe annet å spise :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå