Gå til innhold

He he, våryre småjenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tok halvannen time for Karosnuppa å sovne i dag. Hun er nemlig nyforelsket i en av kjærestene sine, hi hi... I går hadde hun spurt ham rett ut om han ville være kjæresten hennes og han hadde svart JA!! Ikke nok med det, de hadde susset både i går og i dag!

Jeg måtte sitte ved sengen hennes en stund i kveld og hun var helt oppspilt. Snakket bare om hvor mye hun gleeeeedet seg til i morgen, at hun skulle pynte seg for ham på påskefrokosten og at de skulle susse og klemme hele dagen. "Å, mamma, jeg blir så glad når jeg tenker på ham!" Huff, jeg sa til henne at hun ikke måtte mase på ham om den sussingen, for kanskje han ble lei av det. Neida, det var ikke noe problem, mente hun... Hun sovnet til slutt på bokstavputetrekket, etter at vi hadde snudd puta så hun kun legge hodet sitt rett på bokstaven hans. Hi hi...

Etter påske skal han få bli med oss hjem og leke etter barnehagen, det er allerede avtalt med mammaen hans. I kveld mente hun på at hun snart kunne overnatte der og kanskje ligge i samme seng... Jeeeez! Jeg trenger vel ikke å minne om at denne jenta ennå ikke har fylt 4 år? Herrejemini, vi har noen interessante år i vente :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette lover godt for ungdomskolen:-)

He he, kanskje hun rett og slett gjør seg ferdig nå, sånn at hun bare konsentrerer seg om skolearbeid når hun blir større.........you wish:-)

Lurt og ikke mase for mye på guttene, for det har en jente i klassen til Storebror gjort og da ble det slutt på det forholdet.

Han orket ikke den masingen han altså...... typisk gutt lizzom;-)

Men å sove på hans bokstav er greit, sove på hans arm synes jeg kanskje er litt tidlig eller???

Skrevet

Hahahahaha, jeg ler meg ihel!!!

Hun er ikke sann altså:-)

Snakk om å være om seg når det kommer til hankjønn da!

Gleder meg til å følge dere videre og gjennom pubertetsalderen.

Da gjelder ikke de jevngamle gutta lengre, for de henger jo som kjent et par år etter i utviklingen på en del områder, så da skal nok Karopappa vurdere å gå til anskaffelse av en hagle:-)))) Kanskje de er flere fedre som må det!

Hahahahaha, hun er herlig:-)

Skrevet

Oioioioioi!!!!! Den lille damen er ram altså;=D

Jeg tror nok dere har litt å se frem til når det nærmer seg tenårene ja....heheheh;=DDDD

Skrevet

Ha, ha, denne var søt. Skal si hun er tidlig ute. Slekter hun på mor eller far..?

Skjønner det kan bli mye moro i vente for en bekymret mor og far. Får håpe hun overlever påsken med langt fravær fra den kjære, heldige utvalgte. Eller kanskje finner hun seg en liten påskeflørt som hun kan leke med i mellomtiden ;-)

Skrevet

Å, så søte de er da! Syns jeg ser Karosnuppa med stjerner i øynene!

Tenker også en del på de interessante årene vi har foran oss - jeg har begynt å innprente småripsene her i huset om at det er strengt forbudt å stjele kjærester fra hverandre - for det begynner å bli en del snakk om Vegard og Edvard og Sebastian og Benjamin og Markus..... Vegard har endatil fått navnet sitt risset inn i salongbordet vårt....... Så langt er Sebastian vår favoritt"svigersønnemne" c",)

Når jeg tenker meg om, så syns jeg igrunnen at ideen rundt arrangerte ekteskap ikke er så dum.... Jeg kunne MER enn gjerne tenkt meg å hatt et ord med i laget når kavalerene begynner å melde seg på....c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...