sommerfe har født! Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg blir litt forvirret når det gjelder disse ukene jeg. Når man sier at man gjøre det offisielt etter 12 uker, betyr det tolv uker etter siste mens, eller når fosteret er 12 uker??
Gjest eelis+spire Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Er det ikke 12 uker etter siste mens da? Jeg fortalte det ganske tidlig til folk rundt meg (uke 8 ca), da jeg var så oppblåst at det var umulig å skjule.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 når man sier etter 12 uker så er det etter dine uker, ikke babyens. Slik er det med alt. dersom du skal på kontroll i uke 10, så er det etter dine uker det også her vet foreldrene våre det å noen gode venner. Dette pga våre spesielle omstdenigheter i forhold til å bli gravid. Resten får vite det tidligst 12 uker på vei
sommerfe har født! Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 Vi har og sagt det til noen få utvalgte venner. Særlig de man evt hadde støttet seg på om noe skulle gå galt. Det er første gangen da, så håper jo bare at det går bra!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Her vet kun bestevenninna mi det, og samboer vet ikke at hun vet det. Klarer ikke lyge for henne. Jeg fikk direkte spørsmål nå.. er du gravid igjen eller? Øhhh... kan ikke lyge da! men for resten av omverden skal jeg prøve å holde det skjult så lenge som mulig.
Abracadabra Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 jeg er så stor i kjeften at jeg klarer nok ikke å holde meg så mye lenger skal til fødselslege på mandag. bor i utlandet, og her får vi visst UL hver gang, og da håper jeg han sier at alt ser bra ut, og da må jeg bare UT MED DET!!! hehe. mange som vet det allerede, familien vet det, og en haug med naboer - naboene fordi jeg skulle egentlig passe innekattene til hun ene, men kunne ikke likevel plutselig (toxoplasma), også måtte jeg jo spørre mange andre naboer om DE kunne gjøre det i stedet, og forklare hvorfor jeg ikke kunne passe dem osv osv...haha for et spetakkel. men på mandag er jeg 8+0, og hvis alt ser bra ut på UL da sprekker jeg nok. litt tidlig kanskje men...da kan jeg i hvert fall klage til alle som gidder å høre på, om hvor kvalm og trøtt jeg er, uuuuuuggghhh! hehe
Gunn og Gutta Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Jeg var på UL på Mandag og da var jeg 10 uker på vei, og alt så fint ut så da fortalte jeg det til barna mine, og størstemann på 7 har fortalt det til flere alt...
Sistah*G07*J09* Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 vi har fortalt det til de fleste allerede. er 9uker på vei Jeg tenker som så, at jeg er ett ganske åpent så føler at visst jeg skulle være så uheldig å miste, så er ikke det noe jeg har problemer med å fortelle til folk
lille skatten Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 Vi har og fortalt det til "alle", hvorfor ikke fortelle om det beste som har skjedd i livet mitt?? jeg er ganske åpen på alt så det hadde vært helt unaturlig for meg å ikke fortelle det.. Vi fortalte det samme dagen vi fant det ut i uke 4...
bixit Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Vet mange venter til uke 12 for da er det "sikrere" på et vis, men for meg er det vel ikke noe problem. Om noe skulle gå galt så ville jeg vært åpen om det og, da vet jo folk feks å ikke mase på "når kommer nestemann?" osv
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 3. april 2009 #11 Skrevet 3. april 2009 Vi forteller det til folk når vi teffer de. Er i uke 10 og tenker som et par andre her at jeg er en åpen person som også kommer til å fortelle det om noe går galt. Har fortalt det til ledelsen på jobb og et par kollegaer, og etter påske kommer det til å bli helt offisieltpå jobb:-) Er jo glad, kvalm, trøtt, tankefull, bekymra, lykkelig, spent, trøtt, og uggen. Vanskelig å skulle skjule det for de vi er sammen med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå