Gjest Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hvordan er kondisen? Jeg hadde dårlig kondis før jeg ble gravid,men på langt nær så dårlig som nå! Jeg peser skikkelig når jeg går trapper eller oppoverbakker! Bare jeg går og legger meg så er jeg helt gåen og peser så bare det lenge etter at jeg har lagt meg! Magen min er ganske stor hele dagen,men på kvelden,da er den mye større,ser ut som jeg er minst 7 mnd på vei,hehe...Holder på å sprekke ser det ut som:). Har dere fått mye mage da? Hvordan er kondisen og pusten?? Noen ganger får jeg heller ikke puste så godt etter at jeg har lagt meg.Og så får jeg hjertebank.Skikkelig ekkelt!
Lillemy-77 Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Hei:o) Kjenner meg igjen der ja....huff...kjenner det bare jeg går en trapp opp...jeg er straks 16 uker jeg da, men har kjent det en stund nå. Håper virkelig det går over etterhvert, men nå skal det sies at jeg ikke har vært flink til å trene da... Men min vises ja, men er ikke veldig stor. Hadde nok klart å skjule den under en stor genser enda hvis jeg har holdt litt inne i tillegg. Men det gidder jeg ikke hehe... Stresser du mye da? Høres ekkelt ut med hjertebank, men egentlig så vil jeg tro det er ganske vanlig når man er gravid. Har du hørt med jordmor? Håper det blir bedre etterhvert!) God klem
VinterSol+2 Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 jeg har jo vært gravid siden juli/august jeg da, selvom jeg bare er 14+noe nå. (pga jeg mistet) og jeg savner det å kunne gå opp en bakke eller trapp uten å måtte ta masse pauser og bli helt pesen! hehe. Magen min er også ganske så tydelig ja, omtrent like stor som da jeg var20-25 uker med førstemann, tenker jeg.. hehe. men da hadde jeg liten mage da. Den er fremdeles størst på kveldene, men nå er den ikke borte om morgenen mer. etter første måltid, så eser den skikkelig ut.
Nettisen:) Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Hei:) Jeg er uke 15 og har mistet kondisen fullstendig.. Trener noen ganger i uken, men er plutselig i latterlig dårlig form. Har også "altfor" stor ,age for å være så tidlig, men har sjekket at det bare er en der inne, hehe:-) Bra det er flere, de andre jeg kjenner ser fortsatt ut som sylfider og det gjør IKKE jeg... Og jeg legger meg kl 20,,,, mot 23-midnatt før jeg ble gravid. Festløven..
ahelene Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Hei. Jeg er 14+6 nå og ny på dette stedet. Det her er min første. Kondisen er helt ræva, Merker det spesielt i trapper, får nesten åndenød. Gruer meg til å begynne å sykle til jobb etter påske Jeg har ikke fått no mage ennå, kanskje så vidt en liten bul. Men jeg hadde veldig stor mage for noen uker tilbake. Pga sliter veldig i perioder å komme meg på do, veldig plagsomt. Var treg i magen før jeg ble gravid, men nå er det ti ganger værre. Heldigvis gitt seg litt nå, så magen forsvant. Sliter mye med hjertebank jeg også. Spesilt på kveldene når jeg skal slappe av forran tv.
Gjest Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Lillemy-77 : Hva mener du med stresser? Løper mye og sånn?? Går ikke med jordmor,går hos fastlegen! Har ikke hørt med han,men vet det er normalt når man er gravid! Men husker ikke at det var så tidlig da! Trodde det kom senere i svangerskapet..
Gjest Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Jeg er også plaget med å ikke få gå på do så ofte..Var det før jeg ble gravid også.Selv om jeg går på do en dag så kan jeg være like oppblåst og småkvalm om kvelden likevel! Kan være jeg ikke får ut alt,jeg vet ikke.. Men jeg har mage uansett jeg,livmora er ganske langt opp,det er jo min 4 da,og da pleier man å få større livmor har jeg hørt! Jeg greier ikke trykke inn magen lengre,det er det lenge siden jeg greide:)
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Hei. Jeg er uke 15 idag.. Slutta og røyke tvert jeg hadde mistanke om graviditet.. Trodde kanskje at kondisen skulle bli bedre,men den har bare blitt værre... Har ikke vært ut og gått tur på aldri så lenge...Kjører om jeg skal bare korte turer også...Pæs.. Men det må da bli bedre nå...? Kvalmen er heldigvis borte *juble* Ikke bare min mage som eser ut om kvelden ser jeg:) Jeg spiser ganske mye popcorn...og det får magen igang...
Kurt Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 Jeg hadde er periode rundt uke 16 hvor kondisen var ekstra dårlig. Følte meg veldig tungpustet og i dårlig form selv om jeg gikk en del hver dag + trente litt. Var også en del plaget av hjertebank og kortpustethet når jeg ikke var i aktivitet og som du skriver, på kvelden når jeg hadde lagt meg. Dette har faktisk bedret seg en del. Nå er jeg 20 uker og føler meg i betraktelig bedre form, så det kan gå over. Må legge til at jeg har fortsatt å bevege meg og trene ca. tre ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå