Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 ...for å snakke om utredning... Nå har vi vært prøvere i ett år, uten en eneste klaff..så nå er det på tide med en sjekk! For å bedre sjansene for en graviditet, så tar jeg multivitaminer, folat, går til akupunktør og prøver nå på hostesaft også... :-)
monca*84*j12 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Lykke til.. Håper veien blir kort for dere!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Takk for det! Det håper jeg også.... Lykke til du også monca!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Lykke til - du må oppdatere oss da, blir spennende å høre hva legen sier!!! Klems
Lillemor + bittelillemor Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Lykke til; Egget! Du må holde oss oppdatert!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2009 Hei hei! Var hos legen i dag tidlig og hun skrev en henvisning til meg og anbefalte et par gynekologer. Så jeg gikk til de etter legetimen og leverte henvisningen. De skal sette opp en time til meg og sende i posten. Får sannsynligvis time rett etter påske..siden jeg sa det var greit å gå til en mann..hadde jeg valgt dame måtte jeg ventet lenger.. Vi snakket om blodprøvene jeg tok for noen uker siden. Hun sa at alt var normalt der og at eggløsningen fungerer som den skal. Så nå er det bare å vente på time hos gyn. Der blir det en grundigere sjekk!
Lillemor + bittelillemor Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Det høres jo ut som du får god oppfølging, Egget! så bra! og så bra at du har vanlig el og alt sånt! Da skal du se det ordner seg veldig snart ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå