Trønderbærta Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hmmm...vet ikke helt hva jeg skal gjøre, han er 3 år, legger seg kl 18.30 - 19.00, er da trett og sliten etter en lang dag, er oppe ca kl 07.00 hver dag. Den ene kvelden kan han sovne på 5 min, men slik som i dag, så er han ennå våken, og kl er over 22! Vi har de samme rutinene hver kveld, med stell og legging og slikt! Men det jeg begynte å tenke på var å bytte rom til han, for nå må vi gå gjennom kjøkkenet for å komme på rommet, og gjennom rommet hans for å komme på storesøsteren sitt rom, så blir fort mye uro irundt han. Alternativet blir da å flytte han ned i underetasjen, mens vi og størsta har rom i hovedetasjen! Er så usikker på hva vi kan gjøre?! Noen tips??
Trønderbærta Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2009 Dytter litt! Tror dere det hjelper å bytte rom?! Og ville dere gjort det selv om han da kommer i en annen etasje enn oss?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Hva med at største flytter ned? Det er vell ihvertfall bedre enn at minsten gjør det.
Trønderbærta Skrevet 4. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2009 Har nettopp pusset opp rommet hennes, og møblene hennes passer ikke nede, og senga tåler ikke å bli skruvd opp og ned :-p. Og da må vi jo flytte begge barna, for da må han inn på hennes rom, og hun ned. I tillegg vil han ha rommet nede, men det vil ikke hun!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå