NormaJean Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Sambo skal være hjemme med lillegutt i 3 måneder, så har lyst til å gi han en liten presang. Jeg fant denne på nett, en slags mini stelleveske, sånn han bare kan ha i sin egen bag. Pocket change heter den. http://www.syvsjal.no/
NormaJean Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Å? jeg tenkte enten denne: http://www.syvsjal.no/productdetails.php?product=40 den er litt tøff eller denne som er litt mer diskret: http://www.syvsjal.no/productdetails.php?product=42
Mom2Two Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Tror aldri mannen her hadde giddet å bruke noe slikt:-p Skjønner ikke hva den veska har som ikke en pose har liksom.
It's all about me Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Mannen min hadde nok ikke brukt den iallfall.
mamarama og lille banan Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 hmm, nei, skjønte ikke helt hva en skal med denne om en har stellebag. ville heller kjøpt en kul stellebag.
NormaJean Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2009 poenget er vel at han ikke liker stellebag, han bruker ryggsekk;) syns det virket så genialt jeg, man kan ha bleier, våtservietter oppi og rulle ut matten der det trengs..... hmm
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Synes ikke den var så dum, jeg )
MintCondition Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 SYns den var kjekk jeg, om han helst vil bruke ryggsekk
Enlitensøtjente Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Jeg har en sånn, ikke en av de som er på den siden, men i et annet mønster. Kjøpte den i USA! Kult at de har kommet til Norge. Vi bruker den masse. Pleier å ta med en bleie isteden for mange, for da kan jeg brette den i to å putte i jakkelomma. Greit når jeg skal ut på kortere turer, eller på handlesenter å ikke drasse stelleveska med. Våtserviettene holder seg våte i dagesvis, så den funker. Men ja, kul Pappagave! Man trenger alltid mer stæsj
NormaJean Skrevet 3. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2009 ja, for det var litt sånn jeg hadde tenkt. vi er ofte på snar visitter og sånn og stellevesken er litt mye og drasse med. og da kan han også bare ha den i sekken når de skal ut i skogen og slikt. kanskje det bare er syvsjal.no som har den, har ikke sett den før nemlig
mayaya Skrevet 3. april 2009 #12 Skrevet 3. april 2009 Vi har noe lignende som vi brukte masse med nummer 1 iallefall
Saltlakris Skrevet 3. april 2009 #13 Skrevet 3. april 2009 Pappan her bruker denne masse. Den er sort på utsiden, og den er liten, ei heller spesielt femi. Så den funker. Han har den ofte også i sekken, da slipper han å pakke alt hver gang, det ligger klart i mappen.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 3. april 2009 #14 Skrevet 3. april 2009 de var fine de, men jeg synes de var litt dyre:-) vi har allerede slikt utbrettbart stelleunderlag fra stellevesken og en liten veske i samme stil som man legger dette samt bleier etc i....har ikke deres stelleveske det? trodde alle hadde det jeg slik at man ikke alltid må drasse den med seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå