Gå til innhold

Er dette en kul pappa gave? ja/nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skal være hjemme med lillegutt i 3 måneder, så har lyst til å gi han en liten presang. Jeg fant denne på nett, en slags mini stelleveske, sånn han bare kan ha i sin egen bag. Pocket change heter den.

http://www.syvsjal.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri mannen her hadde giddet å bruke noe slikt:-p

Skjønner ikke hva den veska har som ikke en pose har liksom.

Skrevet

Mannen min hadde nok ikke brukt den iallfall.

Skrevet

hmm, nei, skjønte ikke helt hva en skal med denne om en har stellebag. ville heller kjøpt en kul stellebag.

Skrevet

poenget er vel at han ikke liker stellebag, han bruker ryggsekk;) syns det virket så genialt jeg, man kan ha bleier, våtservietter oppi og rulle ut matten der det trengs..... hmm

Skrevet

Synes ikke den var så dum, jeg :o)

Skrevet

SYns den var kjekk jeg, om han helst vil bruke ryggsekk :)

Skrevet

Jeg har en sånn, ikke en av de som er på den siden, men i et annet mønster. Kjøpte den i USA! Kult at de har kommet til Norge.

Vi bruker den masse. Pleier å ta med en bleie isteden for mange, for da kan jeg brette den i to å putte i jakkelomma. Greit når jeg skal ut på kortere turer, eller på handlesenter å ikke drasse stelleveska med.

Våtserviettene holder seg våte i dagesvis, så den funker.

Men ja, kul Pappagave! Man trenger alltid mer stæsj :D

Skrevet

ja, for det var litt sånn jeg hadde tenkt. vi er ofte på snar visitter og sånn og stellevesken er litt mye og drasse med. og da kan han også bare ha den i sekken når de skal ut i skogen og slikt.

kanskje det bare er syvsjal.no som har den, har ikke sett den før nemlig

Skrevet

Vi har noe lignende som vi brukte masse med nummer 1 iallefall :)

Skrevet

Pappan her bruker denne masse. Den er sort på utsiden, og den er liten, ei heller spesielt femi. Så den funker. Han har den ofte også i sekken, da slipper han å pakke alt hver gang, det ligger klart i mappen.

Skrevet

de var fine de, men jeg synes de var litt dyre:-) vi har allerede slikt utbrettbart stelleunderlag fra stellevesken og en liten veske i samme stil som man legger dette samt bleier etc i....har ikke deres stelleveske det? trodde alle hadde det jeg slik at man ikke alltid må drasse den med seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...