Gå til innhold

Jeg blir gal av NAV


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nav roter til hele permisjonen. Nå har de fått det for seg at mannen min skal ta ut seks uker fedrekvote i slutten av permisjonen selv om vi er helt tydelige på at han tar den ut nå (skal være hjemme fra februar til juni).

 

Når jeg skal ordendet må jeg ringe NAV lokalt - de ber meg maile NAV forvaltning. Nav forvaltning svarer ikke før etter en purring tre uker etter. En dame sier pr mail at hun skal"ordne opp" for meg. Hun roter det enda mer til ( gjør bla slik at jeg plutselig bare får 20% av lønnen min fra en bijobb jeg har 100 % permisjon fra). Så slutter hun mailen med "håper dette ble riktig, god påske, jeg er ikke tilbake før 15.04". Jeg prøver febrilsk å nå henne men får til svar fra NAV at jeg ikke kan få oppgitt noe nummer til damen, ikke engang de på mitt lokale NAV kontor har lov å ringe henne direkte.

 

Herregud for et system!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...