Mariamin Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hei igjen alle sammen. Nå er det lenge siden jeg har vært aktiv her inne. Ser at det gjelder fler, for her har det jammen vært stille lenge.. Håper alle har det bra og koser seg i vårværet. Ungene mine koser seg hvertfall ute i det nydelige været. Lille Smulte spiser alt hun kommer over, inkludert sand og småstein:) Overraskelsen er derfor ikke stor når halve sandkassa kommer i retur i bleia...( til storebrors store forskrekkelse ) Ellers går alt i sin vante gang her i heimen. Vi har foresten fått barnehageplass til Smulte i kommunen hvor vi bor. Hun går i sykehusbarnehagen nå, og det er med tungt hjerte jeg bytter, men jeg vil ikke lenger være avhengig av å måtte jobbe på sykehuset. Men det blir sikkert bra. Vi snakkes, folkens
Sara Rompompei Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Hei Mariamin.... Så koselig å se deg Her er det stille..... kanskje det er stille før stormen hehe Hvem vet... Så flott at dere har fått barnehageplass der dere bor. Det blir fint... deilig å ikke være avhengig av en arbeidsgiver og fint for lille Smulte å få gå sammen med barn fra nærområdet. Det blir bra. Helt garantert Håper dere har kost dere skikkelig i påsken. Her har påsken vært litt rar.... første alenepåske.... Har ikke vært den letteste påsken å komme seg igjennom. Har kjent en del på savnet av det å være en hel familie... Men i kveld kommer ungene tilbake Det gleder jeg meg til. Klem klem
Gjest amandine Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Hei Mariamin og Lykkelig! Hadde vært hyggelig med litt storm! Du, Lykkelig, litt stille og lei deg? Trenger en klem, kanskje? Håper det var bråkedeilig å få ungene hjem, kan tenke meg huset blir stille uten.. Modige du står støtt på egne ben. Sender litt vår og sol, tulipaner her hos meg i hagen...
Sara Rompompei Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Jah.... Har nok vært litt stille og lei meg jeg...... ) Klemmer suger jeg til meg altså! Hehe Å få ungene hjem var akkurat så bråkete og kaotisk som jeg ønsket meg. DET var deilig det. Så i går var jeg bollebake-mamma, smøre-brødskiver-til-alle-mamma, huset-fullt-av-unger-mamma og ja-det-er-klart-det-går-mamma hehe Så nå er det bra igjen ) Og det er bare superdeilig!!! Og jammen har ikke påskeharen vært her og hentet med seg all snøen også!!! Helt utrolig hvordan snøsmeltingen har foregått her den siste uka. Og krokuser hadde jeg jammen meg også i jorda Tulipaner er det dog ikke her da, men jeg har funnet en super plass hvor jeg vil ha dem. så til høsten blir det løkplanting i stort monn her i gården Klem klem tilbake til deg og all som vil ha (for nå har jeg nemlig noen ekstra å gi bort)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå