monca*84*j12 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Heia... Bare høre hvordan det går med deg, trives du som gravid? Alt bare vel? Jeg er så glad på dine vegne! klemklem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 å så koselig at du tenker på meg:) jeg var på Ul på mandag, var da 6 uker på vei. da fikk jeg se ett bankende hjerte. det var godt å se at alt så bra ut. Skal på UL tirsdag etter påske. jeg er vel stort sett redd, så noe kjempe glad er jeg vel ikke enda. men det er bedre enn det h...... jeg har hatt så lenge det hele ender bra. hvordan går dte med dg???
monca*84*j12 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 ÅÅ så hyggelig.. Tenk og se et hjerte og vite at det er inni deg.. syntes det høres helt fantastisk ut! Du må fortelle hvordan det går på neste ul... Kan skjønne du er redd da, men det kommer til og gå bra! Det er jeg helt sikker på.. Jeg har det bare bra nå! Mensen forsvant tilslutt.. Jeg skulle starte på provera igjen, etter gynekologens formaninger.. Men Etter 2dager blødde jeg igjen, så jeg bare kuttet ut proveraen.. Så fikk jeg blødninger i 2.5dager, men det gav seg igjen.. Jeg trur el har vært nå de siste dagene, så jeg er veldig spent på om jeg traff eller om blødningene ødla, men jeg trur jeg traff.. Håper det.. Blir jo litt ekstra spenning rundt alt når man kan prøve så inmari sjeldent.. Jeg håper på verdens beste julegave=)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 så bra at blødningen stoppet. ja, det blir alltid spenning når man får prøve sjeldent. jeg håper at det ordner seg for dg snart, er slite å ikke få det til. men vet du hva, den glade nyhet er at det er veldig få som aldri får det til. Å jeg er veldig glad for at du har alderen på din side:) MEN DU SKAL IKKE MÅTTE PRØVE TIL DU BLIR GAMMEL;)
monca*84*j12 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 ja det er deilig, ikke minst for forholdet... hehe.. Det blir nok spire på meg også=) Det er sant som du sier, heldigvis er det ikke så mange som ikke får det til, og heldig vis er det ikke så mange som sliter så lenge.. Det er bra at de aller fleste blir gravide innen rimlighetens tid.. Lykke masse til videre og rop ut når du har vært på UL igjen!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 det skal jeg gjøre. Men du må rope ut om det er noe nytt med dg, både positive og negative
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå