Gjest Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 At hun klarer å sparke og krafse meg på blæren...auuuuu.... ;-) Trodde ikke det var før hun ble større jeg, er 22 uker på vei i dag, nøyaktig. Skvatt veldig til i sted, første gang jeg opplever det i dette svangerskapet, hadde helt fortrengt hvor ubehagelig det var jeg, hehe...
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hehe, tror jeg bærer denne ungen veeeeeeeeeldig lavt, for har en som tramper takten på blæren i tide og utide. Er bare 20+3. Satt faktisk akkurat og tenkte selv hvor ubehagelig det er. Deilig å kjenne babyen altså men er litt slitsomt å løpe på do i ett!
Mamma_til_isabella Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Hehe akkurat som min tulle det. Er 22 uker i dag jeg også.Føle at hun ligger å borrer hodet sitt ned mot blæra mi.Spess om natten.Også bruker hun den som trampoline om dagen!!
ifie Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Var på UL på tirsdag, og da nevnte jordmora at miniskatten (og morkaka) lå slik at det kunne gå hardt utover blæra Nærmer med 19 uker nå, så jeg har ikke kjent spark på blæra enda. Forrige gang fikk jeg bare et par skikkelige "tisser-nesten-på-meg-spark" i blæra, og da var jeg noen-og-tjue uker
JenteOgGutterMamma! Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Hei! :-) Er i uke 22 jeg også og her sparker det overalt, kjenner det sæelig godt når det går nedover mot blæra, må gå på do i ett sett ;-)
Humla&mini Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Hehe.. Jeg er 27+5 idag og jeg kjenner meg godt igjen. Det er spesielt irriterende når man virkelig må på do. Men nå merker jeg ay ungen begynner å bli stor, for nå våkner jeg faktisk om natta fordi at jeg kjenner at den snurrer rundt og kjenner vel egentlig alt av bevegelser føles det som.. Hehe.. Det er jo artig da, selvom man til tider blir en smule lei.
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Jeg har også kjent lillegutt turne på blæra mi i det siste..han kommer med et par kraftige spark i ny å ne, akkurat som om han VET at nå treffer han blæra, å da må han ta ekstra hardt i.. hehe! Er 21+5 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå