Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Kan dere kjenne de trådene? Jeg satt inn for en ukes tid siden, og får liksom ikke helt til å kjenne de trådene som legen sa jeg skulle kjenne etter...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Oi, det har jeg glemt å kjenne etter... Så svaret er vel egentlig nei...
Medium fikk guttebass Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Nope, jeg kommer ikke langt nok opp med fingrene. Helt umulig å kjenne noe som helst.. ;o)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Dere som ikke har kjent de: Skal dere tilbake for å sjekke om den "sitter på plass" eller er det bare slik at noen ikke kjenner de? Ble veldig mye mas her gitt Men sånt gjør meg helt småstressa!
Moi 32 Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Legen jeg jobber for sjekker det superenkelt med ultralydapparatet. Uansett lett å sjekke med gu også. Ring legen like greit du..
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2009 Takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå