Endelig ny spire i magen Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Juhu da ble det ikke desemberbarn, da kan jeg helt sikkert kose meg med masse pakker på julaften..hihi Her må vi se det positive i ting. Tror et 2010 barn blir et helt perfekt barn.... og jeg vet jo at det er flere her inne som mener det... så vi blir nok noen som kan trille litt turer å sånn sammen utover våren neste år! Vi få håpe det klaffer neste mnd, ellers må jeg begynne å planlegge disse London turene veeeeldig nøye, he he Ha en strålende påske jenter! Klem
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Ut fra overskriften så tenkte jeg - Yes hun er gravid, men måtte le da jeg leste innlegget ditt Godt å ha galgenhumor i slike situasjoner. Stå på. Alt ordner seg for snille jenter God påske til deg og. Klem
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Desemberbarn er bare stress vet du, tenk på hvor rolig julaften du får i forhold! ;-) God påske til dere også! Klem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 2010 blir nok helt perfekt skal du se :-) Og nå slipper du å bekymre deg for å få termin rundt juletider, det må jo være litt kjedelig å ha bursdag på julaften Masse lykke til, du skal se spiren sitter snart :-) klem
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Hei. Ja her blir det nok også å holde en knapp på 2010. Vi må jo være noen på det året også, thi hi... Desemberbarn er sikkert bare oppskrytt, he he....
Solstråle72 Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Synd det ikke klaffet nå, men 2010 barn blir nok helt toppers det også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå