Gå til innhold

Juhu da ble det ikke desemberbarn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Juhu da ble det ikke desemberbarn, da kan jeg helt sikkert kose meg med masse pakker på julaften..hihi

Her må vi se det positive i ting. Tror et 2010 barn blir et helt perfekt barn.... og jeg vet jo at det er flere her inne som mener det... så vi blir nok noen som kan trille litt turer å sånn sammen utover våren neste år!

 

Vi få håpe det klaffer neste mnd, ellers må jeg begynne å planlegge disse London turene veeeeldig nøye, he he

 

Ha en strålende påske jenter!

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra overskriften så tenkte jeg - Yes hun er gravid, men måtte le da jeg leste innlegget ditt :D Godt å ha galgenhumor i slike situasjoner. Stå på. Alt ordner seg for snille jenter :)

 

God påske til deg og.

Klem

Skrevet

Desemberbarn er bare stress vet du, tenk på hvor rolig julaften du får i forhold! ;-)

 

God påske til dere også!

Klem

Skrevet

2010 blir nok helt perfekt skal du se :-)

Og nå slipper du å bekymre deg for å få termin rundt juletider, det må jo være litt kjedelig å ha bursdag på julaften

 

Masse lykke til, du skal se spiren sitter snart :-)

 

klem

Skrevet

Hei.

 

Ja her blir det nok også å holde en knapp på 2010. Vi må jo være noen på det året også, thi hi... Desemberbarn er sikkert bare oppskrytt, he he....

Skrevet

Helt enig, holder en knapp på 2010 baby ;)

Skrevet

Synd det ikke klaffet nå, men 2010 barn blir nok helt toppers det også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...