Gjest Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Er i uke 36 og var på kontroll i dag. Hodet låg ned, men sto fremdeles langt oppe i bekkenet. Dette er 3.mann hos meg og de to andre har og ligget langt oppe frem til fødselen. Har ikke hatt noen lettvinte fødsler. Vil han ikke synke ned denne gangen heller? Noen som har erfaring med 2.,3.,4.mann? Ser for meg at fødslene blit lettere når babyen får ligge å trykke nede i bekkenet noen uker før fødsel...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hos spesielt flergangsfødende så er det helt normalt at hodet ikke fester seg før fødselen starter.. Jeg er i uke 37 med andremann.. Og hun har akkurat snudd seg med hodet ned.. ( begynnelsen av denne uken) Det er helt normalt om hodet ikke skulle feste seg..
Gjest Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Men i tillegg så bærer jeg de så langt oppe og har kjempehøyt fundusmål. Har magen helt oppunder ribbebeina og hode ligger langt over bekkenet... Krysser fingrene for at han er kommet lengre ned ved neste kontroll:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Det er normalt pga vi som har født før har større plass i bekkenet siden det allerede har vært utvidet tidligere.. jeg var på kontroll på sykehuset i begynnelsen av uke pga leie.. Og der sa de som jeg også har lest mange steder.. At som flergangsfødende er det veldig normalt at babyen ikke fester seg og ligger lengre oppe.. Håpe han kommer lengre ned til neste kontroll da.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå