litjpia77 og lillegull07 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Husker ikke helt hvordan man regnet ut uke+dager... Jeg satt inn egg (fryseforsøk) onsdag for drøyt to uker siden. Er jeg da 4+1 nå? Altså regner man innsettingsdagen som 2+0? Egentlig blir jo kanskje det feil, for egget er jo befruktet og delt seg etc når det blir satt inn... Hvis dere skjønner hva jeg mener. Men det har jo ikke så stor praktisk betydning... ;-) Mye rart man skal lure på.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 jeg hadde reknet uttaksdagen som 2+0, det er jo da egget blir befruktet;)
Tellefanten Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Legen min sa han regnet innsettingsdage, gikk to uker tilbake og regnet da dette som første dag i siste mens. Jeg hadde innsett 22 jan, 14 dager før dette var 8 jan. Han regner svangerskapet til 9 mnd og 10 dager, altså fikk jeg termin 18 okt. Hadde ikke du fryseforsøk denne runden? Da kan du jo bare regne fra første dag i siste mens. Det gjorde de med meg når jeg ble gravid med frys. Så kjekt at du kom etter så raskt. Vi hadde jo frsøk samtidig i januar. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå