Gå til innhold

Mannen min øderlegger det han tar i!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal. Det siste halvåret har mannen min:

Kokt i stykker alle de fineste dyreste klærne mine (minimum et plagg i mnd).

Kokt i stykekr de fleste av ullklærne til barna.

Ødelagt taket på bilen ved å "glemme" at han hadde en megakasse på taket og kjørt inn i garasjen som er for lav under taket.

Laget store svimerker på de nye utemøblene vi kjøpte (som forresten var i kassen som var på taket av bilen).

Latt datteren vår leke med en lampe til 6000 kr uten å følge med og krasj........ i tusen knas (takk og lov at hun ikke skadet seg!!!)

Han er verdens snilleste, men mest uoppmerksomme fyr jeg har vært borti. Jeg blir gal - og det værste er at vi har delt økonomi så han kan jo ikke "erstatte" noe heller (da er det jo like mye meg som han som gjør det).

Jeg vet han ikke gjør det med vilje, men jeg blir så forbanna!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faren min kjørte en gang inn i den veeeldig lave garasjen med mange ski på taket, de skiene var kun egnet som tannprikere etter på!

Måtte nesten le litt av ulykkehistoriene, noen er mer klønete enn andre.

Og det med klesvask, noen ganger lurer jeg på om gutta gjør det med vilje for å slippe tøyvasken.....

Du får prøve å trøste deg med at han er en snill kar.

Og hvis dere skal pusse opp bør han få riveoppgavene!

Skrevet

jeg må bare forsvare han, for jeg er akkurat likedan selv.... da jeg møtte mannen min var han en skikkeli ordensmann, la alltid klærne sine fint sammen på stolen før han la seg, vaske klær hver dag, lekene han hadde da han var liten er i like god stand nå.... dessverre har han begynt å ta ettermeg, for jeg er den rake motsetning, en skikkeli rotete sofagris, som gjerne utsetter til i morgen det jeg kunne ha gjort i dag...hehe... ikke klarer jeg å ta fint vare på ting, så når jeg kjøper noe nytt, kjøper jeg det billigste, for jeg tenker at det går sikkert snart i stykker alikevel.... en skikkeli klums er jeg. du får trøste deg med at det ikke er vondt ment, og at han tross alt en en snill mann ellers:)

Skrevet

Du må være gift med broren min!!!

Når det gjelder lampen...har dere råd til å la ungene leke med en så dyr lampe under oppsyn, så har dere sikkert råd til at den knuses. Hadde vel ikke vært noe bedre om han satt å så på at den ble knust!?

Skrevet

hehe..unnskyld at jeg ler...men klarer ikke la være... Stakkars dere....ekstremt klønete eller uvøren denne mannen din. Kjenner til flere karer som er slik.....

har en som har ødelagt ting med vilje jeg pga at det ikke har funka akkurat der og da..heh

Feks så ville ikke bilstereoen slå seg på...så da røska han den ut å kasta ut vinduet...heh....og en kveld vi skulle se DVD så ville ikke DVD`n lese DVD plata...så da knekte han DVD-spilleren i stykker...sukk

Jeg blir gærn selv....

Skrevet

Nei vi har ikke råd. Det var en bryllupsgave. Ja vi burde ha fjernet den! Men arg arg arg!

Skrevet

Han er veldig flink til å rive ting =) Han koste seg glugg i hjel med trykkluftsborr når vi skulle rive det gamle badet!

Men må le - en gang da han hadde kokt et kjempelekkert undertøysett kjøpte han et nytt lekkert erstatningssett - og kokte det uken etter!

Men stakkar - dere skulle sett hvor redd han blir når han oppdager feilene sine - jeg blir så sinnsykt forbanna!

Skrevet

Og stakkars - jeg kom på mer:

Han revner ca en bukse i mnd. To ganger har han måtte komme hjem fra jobb fordi han han revnet buksa slik at det blir litt "hotpants" bak. Ikke bra å være på obersvasjon i barnehage med hele rumpa bar.......Den ene gangen skjedde det fordi han hold på å falle på isen - han sprella sånn da han holdt på å falle at buksa revna.

Han fikk nye vinterstøvler til jul - var sikkelig fornøyd. Så dro vi på fest. på vei hjem gikk han i inneskoene og stappet vinterstøvlene under vognen. Tok trikk og t-bane hjem og da vi var fremme..................bare en sko igjen under vogna.

Lurer på om jeg kan søke NAV om støtte fordi mannen min koster oss så ekstremt mye i ekstrautgifter =)

Skrevet

Min mann har krasja 5 biler på di 5åra vi har vært sammen. To av dem ble total vrak... Å har krasja 2stk før vi ble sammen...

Fryktelig surt å miste bonus og betale egenandel gang på gang!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...