Malin G. Spann Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hvor var det du var på bakekurs? Kronstad skole? Lurer på å melde meg på kurset nå i april. Hadde du nytte av det?
It's all about me Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Ja det var vel Kronstad skole det het, like bak Danmarksplass... Meld deg på, det er verdt hver krone. Jeg hadde kjempeutbytte av det og lært masse. Skal ta et kurs til for å friske opp om en stundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå